Skip to Content


حمایت مهرورزان یزدی از 4000 یتیم و فرزند نیازمند


نیکوکاران یزدی در 10 ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و 139 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند .

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد؛غلامرضا مشعل چی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است، گفت: نیکوکاران یزدی طی 10 ماهه نخست سال جاری شش میلیارد و 139 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند .

وی با اشاره به فرهنگ اصیل مردم استان یزد در انجام امور خیرخواهانه، بیان کرد: مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آن‌ها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرح‌های مشارکتی این نهاد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان رقم‌زده است .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان افزود: هم‌اکنون چهار هزار و 142 یتیم و فرزند نیازمند از حمایت 25 هزار و 682 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند .

وی با دعوت از نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند(محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل 30 هزار تومان به آن‌ها کمک کنند .

مشعل چی با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی بیان کرد: کد ussd  به شماره #035*8877*، ارسال پیامک بدون متن به 8877، بخش‌های نیکوکاری اپلیکیشن های تلفن همراه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir ، mohsenin.ir ، hamsofreh.ir و همچنین شماره‌حساب 1811 نزد بانک ملی شعبه یزد و دستگاه‌های عابر بانک و کارت‌خوان برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است .

يادآور مي‌شود: کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می شود . 

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری