Skip to Content


خواستگار و كلاهبردار عاشق پيشه در یزد دستگير شد


پليس آگاهي استان يزد جوان خواستگار و كلاهبردار 500 ميليون ريالي را دستگير كرد.

به گزارش یزد بانو به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان يزد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با طرح شكايت خانمي 21 ساله مبني بر اينكه فردي با وعده خواستگاري بيش از 500 ميليون ريال از وي كلاهبرداري كرده است ، دستگيري فرد مذكور در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي يزد قرار گرفت.
سرهنگ "ايرج كاكاوند" ادامه داد: كارآگاهان پليس آگاهي پس از اطمينان از صحت اظهارات شاكيه، متهم را كه جواني 25 ساله بود شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگيركردند.
وي با بيان اين مطلب كه متهم دربازجويي انجام شده به چندين فقره كلاهبرداري و همچنين كلاهبرداري 500 ميليون ريالي از اين خانم اعتراف كرد خاطرنشان كرد: متهم با برنامه ريزي هاي قبلي ، خود را تاجر شركتهاي بازرگاني و تجاري معرفي مي كرد و ضمن برقراري ارتباط عاشقانه و ابراز علاقه مندي، پس از فريب طعمه هاي خود ، نسبت به سر كيسه كردن آن ها اقدام  مي كرد.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان با بيان اينكه؛ عدم اعتقاد به باورهاي ديني ، تجمل گرايي ، زياده خواهي در جامعه جزو علت هايي است كه افراد سود جو را ترغيب به كلاهبرداري مي كند  تصريح كرد: متهم با دستور مقامات قضايي روانه زندان شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری