Skip to Content


دانش آموزان ابرکوهی هر 10 روز یک جزء قرآن را حفظ می کنند


یزد - ایرنا - دانش آموزان مدرسه تخصصی حفظ و تفسیر قرآن بهشت ابرکوه طبق برنامه هر 10 روز یک جزء قرآن را حفظ می کنند.

 به گزارش یزدبانو به نقل ازایرنا، آیین قدردانی از قرآن آموزان مدرسه تخصصی حفظ  و تفسیر قرآن سفیران بهشت ابرکوه با حضور فرماندار ، امام جمعه  و جمعی از مسوولان این شهرستان عصرشنبه برگزار شد.

حفظ قرآن به زبان انگلیسی، حفظ ضربدری آیات، حفظ آیات از آخر به ابتدا، مفهوم شناسی و تفسیر و ترجمه آیات از برنامه های آموزشی این مدرسه تخصصی حفظ و تفسیر قرآن است.

مدیر مدرسه تخصصی سفیران بهشت در این آیین گزارشی از برنامه های انجام شده در این مدرسه ارائه کرد و گفت: با برگزاری آزمون تخصصی از بین 88 نفر نوجوان و جوان واجد شرایط 27 نفر به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

سید ˈهادی فلاح زادهˈ خاطرنشان کرد: این تعداد قرآن آموز در سال تحصیلی 94-93 بعد از آموزشهای لازم توسط اساتید مطرح کشوری موفق به حفظ کل قرآن خواهند شد.

وی ادامه داد: این تعداد دانش آموز روزانه 14 ساعت برنامه آموزشی و پرورشی مدون دارند و هر10 روز یکبار موفق به حفظ یک جزء از قرآن می شوند که از ابتدای سال تحصیلی تاکنون موفق به حفظ 12 جزء از قرآن شده اند.

فرماندار ابرکوه نیز در این آیین گفت: فعالیت های بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) مایه افتخار این شهرستان است و فعالیتهای این مجموعه قرآنی نمونه بارزی از مدیریت جهادی است.

سید ˈنبی رسولیˈ با اشاره به توطئه های فرهنگی وجنگ نرم دشمن افزود: جامعه ما امروز به توسعه فرهنگی نیاز دارد و تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) بهترین مبارزه با شبیخون و تهجام فرهنگی دشمنان است.

امام جمعه ابرکوه نیز در این آیین گفت: حافظان قرآن عرشیانی فرش نشین، آسمانیانی زمینی و ملکوتیانی ملک نشین هستند که توفیق انس با قرآن و همنشینی و موانست با این صحیفه الهی را پیدا کرده اند.

حجت الاسلام سید ˈابراهیم حسینیˈ ادامه داد: انگیزه الهی و رحمانی قرآنیان، اعتلابخش تمام زوایای زندگی دنیوی انسانها خواهد بود.

در پایان این آیین از دانش آموزان این مدرسه قدردانی شد.


انتهای پیام /




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری