Skip to Content


دستان عاشقانی که تار و پود 5 هزار لباس شیرخوارگان حسینی را به هم می دوزد +تصاویر


بانوان میبدی و برگزار کنندگان مراسم سالیانه مجمع جهانی حسینی به کار تهیه پارچه و دوخت و دوز آن برای شیرخوارگان شرکت کننده در این مراسم می پردازند.

به گزارش یزدبانوبه نقل از میبد خبر، چند روز مانده به ماه محرم تا اولین جمعه از این ماه غم و اندوه، بانوان میبدی و برگزار کنندگان مراسم سالیانه مجمع جهانی حسینی به کار تهیه پارچه و دوخت و دوز آن برای شیرخوارگان شرکت کننده در این مراسم می پردازند.

صولت صداقت مسئول واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان شهرستان میبد در این زمینه بیان داشت: 5 هزار دست لباس ویژه مراسم شیرخوارگان در شهرستان میبد دوخته و توسط بانوان میبدی بسته بندی می شود که همزمان با اولین روز محرم در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

وی افزود: کار ما 6 ماه است که با درخواست پارچه و مواد اولیه آغاز شد ولی در حال حاضر 7 روز است که کار دوخت و بسته بندی آن در منازل و موزه شهدا شهرستان توسط بانوان عضو مجمع جهانی شیرخوارگان و هیئت رزمندگان و با همکاری سازمان فنی حرفه ای واحد خواهران شهرستان در حال انجام است که ان شا الله هفته آینده کار توزیع آن صورت می پذیرد. برای تهیه و بسته بندی لباسها بانوان زینبی شهرستان در دوشیفت کاری از ساعت 8 صبح الی 12 و عصر از ساعت 16 الی 19 مشغول بکار هستند.

وی با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی در روز جمعه 31 شهریور ماه و اول محرم در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: این مراسم ساعت 9 صبح در مصلی آیت الله اعرافی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام عباس رضایی و مداحی حجت الاسلام محمد قربانی برگزار خواهد.

انتهای پیام/ص

 

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری