Skip to Content

یزدبانو/همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س)

دعوت بیش از 400 نفر برای مصاحبه ورود به حوزه علمیه حضرت زینب(س)


مدیر حوزه علمیه حضرت زینب (س) گفت: 442 نفر از بانوان برای مصاحبه ورود به حوزه علمیه حضرت زینب (س) دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، منصوره قیاسی در جلسه توجیهی پذیرفته شدگان برای مصاحبه ورودی به حوزه علمیه حضرت زینب (س) که صبح امروز برگزار شد افزود: از این تعداد و بعد از انجام مصاحبه  221 نفر  انتخاب و 20 نفر نیز به عنوان ذخیره اعلام خواهند شد.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در مصاحبه به صورت حضوری ، نیمه حضوری ، پاره وقت و ورودی سیکل در کلاس ها شرکت  خواهند کرد .

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب (س) گفت: امسال نخستین بار آزمون کتبی ورودی به مقطع عمومی سطح 2 حذف شده  و نمرات دوره دبیرستان و مصاحبه  ملاک  انتخاب قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به دستوارت ابلاغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در سال جاری مبنای پذیرش طلاب سطح دو سال جدید تحصیلی معدل سطوح مختلف تحصیلی است.

مدیرحوزه علمیه حضرت زیینب (س)  گفت:  افرادی که جزو 221 نفر نیستند از نظر حوزه علمیه و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم به عنوان عدم پذیرش در حوزه محسوب نمی شوند و به نظر ما امتیاز کسب شده توسط این افراد نسبت به بقیه کمتر است و به دلیل کم بودن ظرفیت حوزه ها است.

قیاسی  از ثبت نام افراد دارای مدرک سیکل نیز خبر داد و گفت: ثبت نام این افراد از 21 اسفندماه به طور رسمی آغاز شد که نزدیک به 145 نفر ثبت نام کردند و تعداد  30 نفر پذیرش خواهند شد .

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب (س) در ادامه گفت:  مردم استان دارالعباده و دارالعلم یزد به ویژه بانوان یزدی دارای روحیات مذهبی و فرهنگی و دارای اعتقادات  اسلامی و محکمی هستند.

گفتنی است در پایان جلسه فرم های دعوت به مصاحبه تحویل مصاحبه شوندگان داده شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری