Skip to Content

گزارش/در نشست هیأت شنا مطرح شد

دوره آموزشی مربیگری شنای بانوان در یزد برگزار می شود


مسؤول کمیته مسابقات هیأت شنای استان یزد گفت: دوره های آموزشی درجه دوم و سوم مربیگری شنا ویژه بانوان در خردادماه سال جاری با حضور مدرسین فدراسیون برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، علی باغستانی در چهارمین جلسه هماهنگی و بررسی مسائل روز شنای استان یزد که روز گذشته برگزار شد از برگزاری چند دوره آموزشی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دوره های آموزشی درجه دوم و سوم مربیگری شنا ویژه آقایان و بانوان در خردادماه سال جاری با حضور مدرسین فدراسیون برگزار خواهد شد که اطلاع رسانی های لازم به ثبت نام کنندگان صورت می گیرد.

 وی از ثبت نام علاقه مندان از طریق سایت این هیأت خبر داد و افزود: لینک ثبت نام علاقه مندان در سایت فعال است و تا ۴ خرداد ثبت نام ادامه خواهد داشت.

رییس هیئت شنای استان یزد نیز در این نشست با اشاره به موفقیت های درخشان سال گذشته شنا و واترپلوی استان در سال ۹۲، افزود: تداوم این موفقیت ها مستلزم کار گروهی، برنامه ریزی منسجم و تعهد والا به ورزش شنا است.

 باغستانی با اشاره به برنامه ها و تقویم مسابقات شنای کشور گفت: تابستان بهترین فرصت برای شناسایی استعدادها و همچنین برگزاری دوره های آموزشی و فنی است.

بشیرزاده از مسؤولان کمیته بانوان هیئت شنا نیز در این نشست گزارشی از برگزاری مسابقات شنای مادران سالم ارائه کرد.

به گفته وی در این مسابقات که اردیبهشت ماه در استخر شنای ۲۲ بهمن برگزار شد، ۸۹ شناگر در هشت رده سنی شرکت کردند که در پایان به ۲۴ شناگر برگزیده  لوح و هدایایی ارائه شد.

وی همچنین از حضور پدیده این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: شناگر زن ۷۶ ساله یزدی توانست در این مسابقات با حضور در رده سنی ۶۰ سال به بالا در بین هشت شناگر دیگر رتبه نخست را به دست بیاورد و به عنوان پدیده این دوره از مسابقات معرفی شد.

گفتنی است در این جلسه از کادر فنی و اجرایی برگزاری جشنواره مادران سالم با ارائه لوح نقدیر و هدیه تقدیر شد.

همچنین از مهدی پیشکوهی پور ، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان برای حمایت از برگزاری مسابقات شنای مادران سالم تقدیر شد.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری