Skip to Content

گفتگو12 دی/ عضو جمعیت زنان فرهیخته یزد

دی ماه در استان یزد تبلور ولایتمداری است


عضو جمعیت زنان فرهیخته استان یزد با اشاره به مناسبت های 9 و 12 دی گفت : یزدی ها هم قسمتی از مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایرانند که اگر خطری نظام اسلامی شان را تهدید کند فعالانه به صحنه می آیند.

درآستانه فرا رسیدن 12 دی ماه سالروز ورود حضرت امام خامنه ای به استان یزد با یکی از بانوان فرهیخته استان گفتگویی انجام داده ایم که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم :
به گزارش خبرنگار یزد بانو ،سیما راغبیان عضو جمعیت زنان فرهیخته استان پیرامون اهمیت این سفر پربرکت اظهار داشت : دی ماه دراستان یزد تبلور ولایتمداری این مردم است و آن جمعیت عظیمی که برای دیدار رهبرشان ازمسیرهای مختلف و از دور و نزدیک  خود را به محل مورد نظر می رساندند .
راغبیان مردم یزد را نسبت به امر ولایت مداری ، ولایت پذیری و ولایت عهدی بسیار حساس دانست  و افزود : یادم نمی رود از سه راه شحنه جمعیت زیاد پیاده در حال حرکت بودند و شرایطی بود که خبرنگارانی که از بیرون آمده بودند و نیز مسؤولان حفاظتی برایشان حضور این جمعیت کثیر به  نسبت مساحت استان عجیب می نمود.
وی به تعریف  یکی اززیباترین خاطراتش پرداخت و گفت :
وی درباره خاطرات خود از سفر رهبر انقلاب به دیار دالعباده اظهار داشت : زیبا ترین خاطره ام از ایام 12 دی مربوط به زمانی است که باید برای دیدار با رهبری  و سخنرانی محضر ایشان آماده می شدیم  و همه خانم هایی که به این برنامه دعوت شده بودیم در استانداری منتظرآمدن ماشین برای عزیمت به محل مورد نظر بودیم و استرس و اضطراب خاصی داشتیم به دلیل اینکه شاید وقت به همه نرسد یا اینکه  چه کسی قرار است  اول درمحضر آقا صحبت کند.
ماشین که آمد نزدیک اذان مغرب بود سوار شدیم  و توی ماشین کسی حرف نمی زد تا رسیدیم حظیره  و مراحل بازرسی  و استقرار در مکان مورد نظر را که سپری کردیم نماز جماعت برگزار شد؛ دلشوره عجیبی داشتیم  ولی  به محضی که آقا به جایگاه پا گذاشتند گویا ناخودآگاه اضطرابها تمام شد و آرامش  و طمأنینه ی  عجیبی  بر دلهای ما حاکم شد که الان  نیست .

اسم ها را یکی یکی می بردند و افراد با سلام و علیکی به محضر رهبر شروع  به صحبت می کردند؛ یادم هست اولین نفری که صحبت کردند خانم نقیب القراء بودند .
زمانی که مرا صدا زدند وقتی پشت تریبون رفتم ناخود آگاه گفتم  با سلام  وعرض خیر مقدم به مقام عظمای ولایت و ایشان با نگاهی  و پاسخ دادن سلام، با حالتی خاص اجازه  دادند  و فرمودند بفرمایید.

شروع  به  صحبت کردم وهرکس هم  که حرفش را تمام می کرد ایشان جمله ای می فرمودند و به من فرمودند: « طیب الله  انفاسکم » که طنین این جمله  و دعا هنوز در گوشم است و این یک نمونه از آن خاطرات شیرین و به یاد ماندنی است.


• *پیام ولایت مداری مردم به مسؤلان
عضو جمعیت زنان فرهیخته استان یزد در ادامه خاطر نشان کرد : این عشق و عرض ارادت مردم  به مقام ولایت  به مسؤولان  نشان می دهد  که حواسشان جمع باشد پای ارزش های و دستاوردهای  دینی و انقلابی  که وسط باشد مردم برایشان خیلی مهم است  و شهدا از سرمایه های ارزشمند این مردم هستند و نمی شود با خیلی چیزها بازی کرد و اگر مردم بفهمند خطری ارزشهای اسلامی وانقلابی شان را تهدید می کند یا کسی بخواهد آن را زیر سؤال برده  نادیده بگیرد درهرمقطعی با حضور هوشیارانه خود به نادیده گیرندگان ارزشها درس  خود را می دهند .


*9 دی بزرگترین درس مردم  به تهدید کنندگان ارزشهای اسلامی وانقلابی
راغبیان تصریح کرد : مردم با حماسه 9 دی هم بزرگترین درس را مردم دادند و هوشیاری آنان باعث خفه شدن فتنه در آن بحبوحه حساس شد و مردم ایران اینگونه اند و هنوز دنیا این مردم را نشناخته است و یزدی ها هم قسمتی ازهمین مردمند هوشیار وهمیشه درصحنه که اگرخطری نظام اسلامی شان را تهدید کند فعالانه به صحنه می آیند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری