Skip to Content

گفتگوی 22 یهمن/ مدیرحوزه علمیه حضرت زینب (س) :

راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را به عقب نشینی و وحشت انداخت


مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) یزد با تقدیر از حضور مردم ایران و زنان در راهپیمایی 22 بهمن گفت : من مطمئنم این حضور رعب و وحشت در دل دشمنان انداخت و باعث عقب نشینی مستکبران و تو دهنی ملت ایران به آمریکا و اروپا و گروه پنج + یک خواهد بود.

به گزارش خبرنگاریزدبانو، منصوره قیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدبانو با تقدیر از حضور باشکوه مردم دارالعباده در این راهپیمایی به ویژه حضور زنان یزدی به  سخنان اخیر رهبر انقلاب  در مورد روند مذاکرات که « توافق نکردن بهتر از توافق بد است » اظهار کرد : تحلیل این توصیه این است که ما درصورتی توافق را  قبول می کنیم که تحریم ها برداشته شود و این توافق مورد قبول ماست.

قیاسی افزود : بیش ازیکسال است که رهبر فرمودند من اعتمادی به مذاکرات و نتیجه آن ندارم و الان کاملا دولت و ملت  و دنیا متوجه شده است که اینها واقعا دنبال توافق نبودند و اگر دستشان بربیاید مسأله انرژی هسته ای مان را متوقف می کنند.

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب (س) اظهار کرد : ما در توافق سخت و محکم ایستادیه ام  و مردم ، دولت و مجلس هم به پشتیبانی این مسأله ایستاده اند و پافشاری می کنند و ما درموقعیتی هستیم که حاضر به دست برداشتن ازغنی سازی  نیستیم و هم مردم می دانند که تلاش دشمن به نتیجه نمی رسد.

قیاسی عنوان کرد : شاید اگر برای مذاکره نمی رفتیم دنیا برداشت می کرد که ما اهل  گفتگو نیستیم و رهبر انقلاب هم اطمینان داشته و دارند که به نتیجه نمی رسد ولی حکومت جمهوری اسلامی اینگونه است که اهل صحبت و مذاکره است  و ازهمان ابتدا اوضاع منفی بود و اگر کار سخت بود  و مردم فهمیدند که این ها نمی خواهند به نتیجه برسد.

وی درمورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت : رهبر مان فرمودند که مردم در22 بهمن جواب اینها را می دهند واین روز دیدنی ترین روزسال ملت ماست و حضور پرشور و نشاط را ازصحنه تلویزیون خواهیم دید و مردم ما همانگونه که هرجایی انقلاب با مشکل روبروشود به صحنه می آیند و اینبار نیز درروز استکبارستیزی ملت ایران پاسخ شگردهای دشمنان را دادند.

قیاسی بااظهار امیدوری نسبت به تأثیراین حضور حماسی گفت :  من مطمئنم این حضور رعب و وحشت در دل دشمنان انداخت  و باعث عقب نشینی  مستکبران و تو دهنی ملت ایران به آمریکا و اروپا و گروه پنج + یک خواهد بود.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری