Skip to Content

گزارش / نماینده ولی فقیه در استان یزد

راه حل مشکلات اقتصادی کشوردرونی است


آیت الله محمد رضا ناصری راه حل مشکلات اقتصادی کشوررا نگاه به بیرون نظام اسلامی دانست وگفت: اگرنگاه ما برای حل مشکلات اقتصادی به خارج از کشور باشد به نتیجه ای نمی رسیم .

به گزارش خبرنگاریزدبانو، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد در خطبه دوم  نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور و مشکلات گریبانگیر خانواده ها اظهار داشت : دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی کشور به جای توجه به راه کارهای خارج از کشور به  راه حل های  درون کشور توجه کنند.
آیت الله ناصری همچون هفته های گذشته خطاب به خانواده ها درخصوص مضرات ماهواره ، شبکه های اجتماعی و تلفن همراه هشدارداد: امروز دشمن بسترهای گناه را برای جوانان ایجاد کرده وزمینه لغزش اخلاقی درخانواده ها فراهم شده است.
وی اجرای امربه معروف و نهی از منکر را به عنوان یک فریضه دینی خواستار شد و گفت: این فریضه دینی سالهاست خاک می خورد و کسی به فکراجرای آن نیست .
امام جمعه یزد ازمسؤولان نظام اسلامی خواست تا آیین نامه های مرتبط با برخورد منکرات ازجمله بدحجابی، فحشا و فساد را اجرایی کنند وجلوی گسترش آن را بگیرند.
ناصری تأکید کرد: دختران ما امروز باید بیشتردر مقابل زمینه های فساد و بداخلاقی صبر پیشه کنند و مانع فروپاشی خانواده ها شوند.
وی با اشاره به حوادث عراق  وجنایات گروه تروریستی داعش گفت: اسرائیل وآمریکا گروه داعش را یرای رسیدن به اهدافشان جلو انداخته اند .

وی دربخش دیگری ازسخنان خود مناسبت های هفته ازجمله 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری