Skip to Content

گزارش/مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد

رسانه ها نقش مهمی در انتقال مفاهیم سوم خرداد و مناسبت های 14و15خرداد دارند


مدیر روابط عمومی استانداری یزد صبح امروز در نشست اصحاب رسانه با تأکید بر پوشش خبری برنامه های سوم خرداد و 14 و15 خرداد از سوی خبرنگاران گفت: انتقال ارزش ها و مفاهیم مناسبت ها به دست رسانه هاست و اگر تصویری از این مناسبت ها در ذهن ما مانده است مدیون رسانه ها هستیم.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، داوود پاک طینت در نشست اصحاب رسانه که صبح امروز به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در استانداری یزد برگزار شد اظهار امیدواری کرد : کارکنان روابط عمومی به اهداف عالی در چار چوب مباحث انسانی برسند.شوم ، 

وی با اعلام برنامه های هفته روابط عمومی گفت: عمده ترین برنامه گردهمایی کارشناسان است که در این گردهمایی از پدر علم دکتر معتمد نژاد تجلیل می شود و در کنار آن دو تن از استادان فرهیخته به نام های فرقانی (استاد اصیل یزدی)وخانم بروجردی تجلیل می شوند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد اهم برنامه های هفته روابط عمومی را شامل: گردهمایی ورزشکاران، برگزاری گردهمایی در شهرستانهای اردکان، تفت و یزد ، تکریم از خانواده شهدا و رسانه یی کردن زندگینامه شهدا و...اعلام کرد.

پاک طینت با بیان این مطلب که روابط عمومی چشم وچراغ سازمان ها است گفت: ولی در عرصه خود سازمان ها اتفاقات نامبارکی می افتد و در هر عرصه باید مباحث امیدافزایی را دید بزنیم.

پاک طینت تصریح کرد: درباره برخی اتفاقات در ادارات که وی آن را نامبارک خواند گفت: وقتی صحبت چابک سازی ادارت می شود با نداشتن امکانات و اطلاعات اولین پستی که خط می خورد پست روابط عمومی است و با خط خوردن روابط عمومی انگیزه لازم برای کار کم می شود.

وی افزود: انگیزه که از دست رفت کارکنان سازمان کم می شوند و مجموعه سه نفره تبدیل به یک نفر می شود که برای مثال:مدیر اطلاع رسانی یکی از بخش ها به کارمند تبدیل می شود.

وی تصریح کرد: گاهی می بینیم وزرتخانه ای با افتخار می گوید ما به روابط عمومی ارتقاء پیدا کرده ایم و احساس خرسندی می کند در صورتی که پرو بال روابط عمومی را چیده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد اظهار داشت: روابط عمومی بخش های مختلفی از جمله : مردمی، اطلاع رسانی، سمعی و بصری، افکاری، ارتباط رسانه ای، تکریم ارباب رجوع و روابط بین الملل دارد که  بعضی از این بخش ها چسبیده به هم هستند مانند:"نظرسنجی و افکار" و در بعضی از ادارات این دو را جدا از کرده اند و برای ان توجیه نیز می آوردند.

پاک طینت با بیان این مطلب که روابط عمومی اصلا به فکر محدود شدن قدرتش و کم شدن احاطه اش در میان سازمان ها نیست اعلام کرد: تا 31 شهریور ماه هزینه مطبوعات محلی در داخل شهرستان به نرخ سال92 می ماند و نرخ آن افزوده نمی شود.

وی وجود آمدن خانه مطبوعات را امری فرخنده اعلام و تصریح کرد: ما برای بهبودی عملکرد خانه مطبوعات هزینه و اساتید لازم برای اداره خانه مطبوعات را فراهم می آوریم.

×خبرنگاران اخبار مناسبت های خرداد ماه را پوشش دهند

پاک طینت خردادماه را بسیار فرخنده دانست وبا اشاره به مناسبت های حماسه سوم خرداد و 14و15 خرداد از خبرنگاران خواست که اخبار این چند روز را پوشش دهند.

وی در مورد 15 خرداد گفت: 51 سال از این حماسه می گذرد ولی باز در دل مردم ما زنده است و هر تصویری که در ذهن مردم ما از این قیام باقی مانده است همه مدیون رسانه ها هستیم و همین تصویر را باید به فرزندانمان انتقال دهیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد اظهارداشت : پوشش خبری با انتقال محتوا بحث جداگانه دارد و از خبرنگاران انتظار می رود برای نسل جوان انتقال محتوا دهیم.

پاک طینت تأکید کرد : ما در بهبود عملکرد روابط عمومی تمام تلاشمان را بکار گیریم و هر ساله ما در جشنواره های کشوری جوایزی را گرفتیم که نشان دهنده این است که ما در سطح کشوری هم حرف می زنیم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری