Skip to Content


شمیم امام رضا(ع) در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) به روایت اشک و تصویر


خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در جوار تربت پاک شهید گمنام مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد، لحظاتی معنوی را با حضورخود و مدح ثامن الحجج(ع) رقم زدند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع)عصر دیروز خادمان حرم امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) که چند روزی است مهمان مردم دارالعباده هستند؛ ساعاتی را در جوار تربت پاک تنها شهید گمنام مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد به مدح و ثنای آن امام همام پرداختند.
در این آیین باشکوه که جمع کثیری از بانوان طلبه، کادر و اساتید این مدرسه علمیه با وجود تعطیلات تابستانه حضور یافته بودند؛
مراسم استقبال با چاووشی خوانی مداح اهل بیت (علیهم السلام) میثم خانی شروع شد.
مدح و ثنای امام رضا(ع)، گرداندن پرچم متبرک گنبد مطهر امام رضا(ع) در بین جمعیت بانوان طلبه، قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع)، زیارت خدام امام رضا(ع) از تنها شهید آرمیده در مدرسه علمیه حضرت زینب(س)، اهدای لوح یادبود خدّام به این مدرسه و دادن هدایایی به مهمانان رضوی از حواشی این مراسم معنوی به شمار می رود.
گفتنی است : از همه بانوان دعوت شد تا در مراسم وداع با شهید مدافع حرم که قرار است بعد از نماز مغرب و عشا در کنار تربت شهید گمنام مدرسه برگزار شود شرکت کنند.


انتهای پیام / زهرا صبوحی






Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری