Skip to Content

امام جمعه هرات

شهيدان رجائي و باهنر الگوي خوبي براي دولتمردان نظام اسلامي هستند


حجت الاسلام محمد رضائي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم ، دين داري ، ايمان و اخلاص از وي‍ژگيهاي بارز اين شهيدان عزيز بود .

خطیب نماز جمعه هرات اظهار داشت: آن بزررگواران براي رضاي خدا، خدمت به مردم را سر لوحه كار خود قرار دادند و عاقبت در همين راه جان خود را نثار كردند .
رضایی در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: وحشت دشمنان انقلاب اسلامی از صفوف مستحکم نماز جمعه است و با تبلیغات می خواهد مانع حضور نمازگزاران شود.
وی به بیان اهمیت غذاهای حلال  در زندگی پرداخت و اظهار داشت : مصرف غذاهای مشکوک و حرام باعث تاثیر گذاری در نسل آینده است .
امام جمعه هرات افزود:انسان یک موجود خود مختار است و می تواند خوب و بد را تشخیص دهد و همیشه سعی می کند  بهترین راه را برای خود انتخاب کند .
رضائي ادامه داد: جنگ دشمن در حال حاضر به صورت فیزیکی نمی باشد وحشت دشمن از این صفوف مستحکم نماز جمعه است و به همین دلیل با تبلیغات زیاد و ایجاد تفرقه در صد آن است که مانع آمدن نمازگزاران شود .
وي با بيان اينكه مردم ایران آگاه و با بصیرت هستند و تمام نقشه های آنان را بر آب می کنند خاطر نشان کرد : شیعیان امروز باید صفات شیعیان دوران امام صادق (ع) را دارا باشند و از دشمن واقعی دین مبین اسلام که همان وهابیون هستند دوری کنند .
رضایی شیعه را در زمان امام محمد باقر (ع) قدرتمند توصیف کرد و گفت : موقعیت شیعیان در زمان امام پنجم بسیار قوی بود و این ادامه داشت تا زمان امام صادق (ع) و آن امام بزرگوار توانست چهار هزار شاگرد تربیت و به اسلام معرفی کند .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری