Skip to Content

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه تأکید کرد؛

ضرورت برنامه های کارشناسی شده در کمیته امداد جهت حصول نتیجه مطلوب


رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه در دیدار با مدیر کمیته امداد امام خمینی این شهرستان گفت: برای کسب نتیجه مطلوب در کمیته امداد نیاز به فعالیت های کارشناسی شده است.

به گزارش یزدبانو به نقل از یزد رسا ؛ ، سید حمید جلایی رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه در ديدار با سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) با شهردار این شهر و دیگر اعضای شورا، كميته امداد را ميراثي گرانبها از امام راحل (ره) دانست و تصريح كرد: خدمات اين سازمان در كشور قابل ستايش و تقدير است و بايد بيش از پيش به قشر آسيب ديده و محروم كشور توجه نمود.

جلایی با اشاره به ارزش هاي معنوي كار در نظام جمهوري اسلامي و نهاد مقدس كميته امداد افزود: رويكرد انجام كار كارشناسي شده توسط متخصصين براي حصول به نتايج بهينه نكته مهمي است كه در كميته امداد بايد به آن توجه زيادي شود.

سید جلال حسینی، مدیر كميته امداد امام خميني (ره) ابرکوه در ادامه ضمن تأكيد بر لزوم تعامل دستگاه های اجرايي شهرستان  با كميته امداد در اجراي طرح هاي حمايتي اقشار ضعيف گفت: مديريت صحيح منابع كشور در تأمين مايحتاج ضروري مددجويان تحت پوشش كميته امداد نقش مهمي دارد و مي توان زير ساخت هاي اساسي زندگي آنها را مرتفع نمود.

حسینی مسئله اشتغال و خود كفايي اين افراد را در حل مسائل مهم زندگي حائز اهميت دانست و اذعان کرد: كسب درآمد توسط اين قشر سبب تامين مخارج زندگي توسط خود آنها شده و با مديريت صحيح هزينه ها و مساعدت كميته امداد و ساير دستگاه هاي اجرايي مي توان به مسئله مسكن آنها نيز رسيدگي نمود.

مدیر كميته امداد امام خميني (ره) با تاكيد بر لزوم فعاليت هاي فرهنگي در مورد جوانان و نوجوانان افزود: در نظام جمهوري اسلامي رشد فرهنگي و مذهبي قشر جوان از اهم اهداف است كه در كنار اين امر خطير مي توان به نتايجي چون فرهنگ خودكفايي و كار آفريني نيز دست یافت.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ابرکوه

انتهای پیام/ ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری