Skip to Content

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد مطرح کرد

ضرورت معرفی جایگاه واقعی مادر به جامعه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: باوجود تغییر و تحولات ماشینی که اتفاق افتاده است، باید پیام تکریم و تجلیل جایگاه واقعی مادر را به جامعه بدهیم.

به گزارش خبرنگار یزدبانو؛ «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در نخستین آیین نکوداشت مادران نمونه استان یزد اذعان کرد: سخن گفتن از جایگاه مادر در کشور ما متکی به فرهنگ تمدنی قوی است که توجه ویژه‌ای به نکوداشت جایگاه مادر دارد.

وی با بیان اینکه در طول دوران گذشته و در تمدن ایرانی شاهد توجه به جایگاه و تکریم مادر در فرهنگ خود بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: با ورود اسلام و تأکیدی که آموزه‌های دینی نسبت به مقام و جایگاه مادر دارد، این جایگاه در ایران اسلامی تقویت شد و امروز با اتکا به فرهنگ ملی و دینی جایگاه ارزنده و والایی را به مادر اختصاص داده‌ایم.

طالبی با بیان اینکه نکوداشت مادر و تکریم جایگاه آن در زمانه‌ای که ابزارهای نوین ارتباطی و زندگی ماشینی روابط خانوادگی و ارتباطات عاطفی را دچار چالش کرده است اقدامی ارزنده و قابل‌تحسین هست، ادامه داد: همه ما مسئولیت داریم در ورای همه تغییر و تحولات ماشینی که اتفاق افتاده است، پیام تکریم و تجلیل جایگاه واقعی مادر را به جامعه بدهیم.

وی اذعان کرد: علاوه بر برگزاری چنین همایش‌ها و نشست‌هایی باید به مادران نمونه جامعه نیز توجه کرد و فرزندان را به تکریم و تجلیل از جایگاه مادران که فداکارانه در عرصه تربیت فرزند خود تلاش می‌کنند، آشنا کرد.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری