Skip to Content

گزارش(1)/ همزمان با یازدهمین سال برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)

طنین یا باب الحوائج یا علی اصغر دیار دارالعباه را شور حسینی می بخشد


صبح امروز جای جای دیار دارلعباده با برپایی مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) طنین یا باب الحوائج یا علی اصغر(ع) عطرآگین قدوم سرباز کوچک لشکر امام حسین(ع) می شود.

به گزارش یزدبانو،صبح جمعه همزمان با اولین جمعه ماه محرم و برای یازدهمین سال متوالی مجمع جهانی شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) در گوشه گوشه دیار دالعباده برگزار می شود.

هیدت پیروان عترت خواهران رزمندگان اسلام در شهر یزد با تجمیع مراسم پنج امامزاده شهر یزد در امامزاده شاهزاده فاضل میزبان این مراسم با حضور بیش از 5000 نفر از شیرخوارگان به همراه مادران خواهد بود.

این مراسم که صبح امروز ساعت 7:30 همراه با دعای ندبه در حسینیه امامزاده شاهزاده فاضل برگزار می شود سپس مراسم اصلی رأس ساعت 9 همراه با بیان احکام بانوان توسط منصوره قیاسی رییس حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) آغاز می شود.

سخنران این مراسم حجت الاسلام فرشاد از جامع مدرسین حوزه علمیه قمسخنرانی خواهند کرد و و سید رضا متقی از مداحان اهل بیت(ع) نیز مداحی این همایش را بر عهده دارند.

درب های حسینیه به علت ضبط برنامه از سوی شبکه تابان یزد و برای پیشگیری از ازدحام جمعیت رأس ساعت 10 صبح بسته می شود.

گفتنی است : مراسم دیگری نیز در گوشه گوشه شهر یزد صبح جمعه برپا خواهد بود و از سوی هیأت رزمندگان اسلام استان یزد و با همکاری هیدت پیروان عترت خواهران صبح امروز در 130 نقطه استان یزد این مراسم همراه با اهدای لباس رایگان به شیرخوارگان در شهرستانها و بخش ها برگزار می شود.

اضافه می شود: صبح جمعه در حسینیه ید محمد آقا، امامراده سید جعفر(ع) و چند نقطه دیگر این مراسم برگار خواهد بود و هیأت نصار ولایت نیز جمعه شب در حسینیه ثارالله واقع در بلوار پاکنژاد یزد مراسم شیرخوازگان حسینی را برگزار می کند.

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری