Skip to Content

امام جمعه موقت ابرکوه:

عده ای کج فهم محیط دانشگاه ها را سیاست زده نکنند


امام جمعه موقت ابرکوه گفت: عظمت راهپیمایی 20 میلیونی عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی، گروه تکفیری و وهابیون را به تعجب واداشته است.

به گزارش یزدبانو به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه با توجه به اوضاع جهان اظهار داشت: آمریکا و کشورهای جنایتکار همچون شیطان با کلام زیبا ملت های ضعیف را فریب داده و خودشان با روش های گوناگون حقوق بشر را پایمال می کرده و با جملات فریب دهنده ایران را ناقض حقوق بشر معرفی می کنند.

حجت الاسلام فتاحی افزود: در روایات گرفتن اربعین برای هیچ کدام از ائمه اطهار(ع) تاکید نشده و این مختص حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است. همچنین پیاده به زیارت ایشان رفتن روایت شده و امسال اربعین حسینی با این همه عاشق بار دیگر صحنه ی کربلا را یادآور می شود.

فتاحی با اشاره به جمعیت های زیادی که هر ساله برای زیارت خانه خدا می روند، گفت: حجاج در مکه مکرمه حداکثر دو میلیون نفر باشند ولی عظمت این راهپیمایی 20 میلیونی عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) در کربلای معلی، گروه تکفیری و وهابیون را به تعجب واداشته است.

وی با یادآوری 27 آذر سالروز شهادت آیت اله دکتر محمد مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد: چرا امروز عده ای کج فهم در روز دانشجو خلاف مقدسات دینی شعار می دهند و عده ای هم با تشویق های خود آنان را حمایت می کنند. چرا می خواهند فضاهای دانشگاه را سیاست زده کنند؟

امام جمعه موقت ابرکوه تاکید کرد: همه بدانند در نظام اسلامى، علم و دين پا به‌ پا بايد حركت كند و وحدت حوزه و دانشگاه، يعنى همین. نه اینکه تخصص هاى حوزه‌ اى در دانشگاه و تخصص هاى دانشگاهى در حوزه دنبال بشود.
فتاحی عنوان کرد: علم و دین با هم هستند و اگر حوزه و دانشگاه به هم وصل بوده و با يكديگر همكارى نمايند، دو شعبه از يك مؤسسه‌ هستند.

وی ضمن یادآوری حضور همکاران در سازمان انتقال خون جهت خون گیری در سالن شهرداری سابق متذکر شد: مسئولین شهرستان هر چه سریعتر جهت راه اندازی سازمان انتقال خون شهرستان اقدامات لازم را مبذول فرمایند تا همشهریان در هر زمان مایل بودند بتوانند مراجعه کنند، چرا که در غیر اینصورت چه بسا افرادی باشند که به علت شلوغی موفق به خون دادن نشوند.

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری