Skip to Content

گزارش/جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی:

عملکرد نیروی انتظامی نشان از رشدو امنیت کشور است


سردار حسین اشتری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در یک نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:مهمترین وظیفه نیروی انتظامی نظم و امنیت است که در سالهای اخیر شاخص ها وعملکرد کلیه نیروی انتظامی نشان از رشد و امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار یزد بانو، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در خصوص بعضی از شاخص هایی مثل سرقت، توزیع مواد مخدر و برخورد با  قاچاقچیان گفت: در این شاخص ها ضعف هایی دیده می شود که نیروی انتظامی با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت برنامه های مطلوبی دارد و عزم ناجا با ابلاغ دستورالعمل کاهش 20درصدی تلفات رانندگی جدی است.
سرداراشتری در ادامه، موقعیت جغرافیایی یزد، مهاجرپذیر بودن، حضور گردشگران و مسائل جاده ای را از زمینه های ایجاد برخی معظلات در این خطه دانست که باید با برنامه ریزی و هماهنگی به فرصت تبدیل شود
جانشین ناجا افزود: حضوراتباع خارجی غیرمجاز و ترانزیتی بودن یزد از موضوعاتی است که باید با برنامه ریزی صحیح  و تقویت گلوگاه ها و پاسگاه ها مورد توجه مسئولین وبه ویژه نیروی انتظامی قرار گیرد.
سردار اشتری در خصوص امنیت اخلاقی افزود:امنیت اخلاقی در چارچوب قانون و شورای عالی فرهنگ صورت گرفته و استان یزد با توجه به داشتن مردمی فهیم و مذهبی در این زمینه گزارشی دیده نشده است.
وی به جابجائی های نیروی انتظامی نیز اشاره کرد وگفت: جابجائی در نیروی انتظامی بر اساس سیاست ها وتدابیر فرماندهی کل قوا وفرمانده محترم ناجا صورت می گیرد و موضوعات کاری وضعف مدیریتی نقشی ندارند هرچند این موضوع نیز در جای خود قابل بررسی است..
در این مراسم از تلاش‌های سردار سرتیپ منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در زمان مسؤولیت تجلیل و سرهنگ ایرج کاکاوند به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان یزد منصوب شد.

گفتنی است : این نشست خبری پس از پایان آیین تودیع و معارفه در فضای باز برگزار شد.

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری