Skip to Content

گزارش/نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

غربی ها به دنبال تحمیل سبک زندگی غربی/ تأخیر در ازداج،آبنده جوانان را نابود می کند


آیت الله محمد رضا ناصری گفت : تأخیر در ازدواج موجب از بین رفتن آینده جوانان است و این همان چیزی است که دشمنان به دنبال آن هستند و غربی ها هدفشان در تحمیل سبک زندگی غربی تباهی جوانان است.

به گزارش خبرنگاریزدبانو، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درخطبه های این هفته نمازدشمن شکن جمعه با اشاره به برکات ماه ذی الحجة وعنایات خاص پروردگار به بندگان با ایمانش دراین ماه گفت : خانواده ها باید ازازدواج ساده و پرخیر و برکت حضرت علی (ع) وفاطمه زهرا (س) که در این ماه رخ داد درس بگیرند و با راهنمایی و تشویق جوانانشان به تشکیل زندگی ساده آنان را ازافتادن به گناه بازدارند.
آیت الله  ناصری، بهانه های مادی را در به تأخیرانداختن ازدواج موجب از بین رفتن آینده جوانان دانست و خاطرنشان کرد : این همان چیزی است که دشمنان به دنبال آن هستند و غربی ها هدفشان در تحمیل سبک زندگی غربی تباهی جوانان است.
وی با هشدار نسبت به دخالتهای آمریکا و انگلیس در امور داخلی کشور اذعان داشت : با سیاست های رهبر معظم انقلاب است که کشور ما با عظمت همچنان ایستاده است و ما باید این را بدانیم که دشمن هرگز قابل اعتماد نیست.
وی با اشاره به توطئه های پنهان استکبار در زیر چهره گروهک داعش گفت : رمز رهایی کشورهای اسلامی آزاد شدن از زیر دست آمریکاست تا  با رهبری مرجعیت شیعه و حفظ اتحاد مثل فلسطین و یمن به پیروزی دست یابند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری