Skip to Content


فرماندار بافق در پيامي هفته قوه قضائيه را گرامي داشت


فرماندار بافق طی پیامی گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام و سالروز تشكيل قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر، متن پيام سيد مهدي طلائي مقدم بدين شرح مي باشد:

بنام خداوند بخشنده مهربان

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضایی کشور اسلامیمان و بویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام حزب جمهوری اسلامی.

هفتم تیر ماه سالروز شهادت مظلومانه آیت اله دكتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش در حزب جمهوری اسلامی (۱۳۶۰ ه.ش) به دست منافقان کور دل یادآور همبستگی ، تلاش و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل انواع نقشه های بدخواهان نظام مردمی و اسلامی ایران است .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام ، سالروز تشكيل قوه قضائیه را به تمامی همکاران عزیز در قوه قضائیه تبریک عرض نموده و آرزومندم در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل نامگذاری شده ، همکاری و همراهی بیش از پیش این عزیزان به ویژه در جهت استقرار قانون که همواره شرط ثبات نظم و امنیت در جامعه می باشد ، طلیعه امیدی دیگر را تداعی بخشد.

در پایان از زحمات،تلاشها و خدمات عزیزان قوه قضاییه به ویژه دادگستری و دادستانی شهرستان و همکاران اداره ثبت اسناد و املاک بافق کمال تشکر را دارم از خداوند متعال و موفقیت و توفيقات روزافزون در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این عزیزان آرزومندم.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق

روابط عمومی فرمانداری بافق

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری