Skip to Content

یزدبانو/کارشناس مسائل خانواده در گفتمان نأثیر قرآن در زندگی

فقر اطلاعات دینی مادران، ازدواج دختران را به تأخیر می اندازد


کارشناس مذهبی و مسائل خانواده، فقر اطلاعات دینی و استفاده از روش های سنتی را یکی از مشکلات مادران امروز درارتباط با ازدواج فرزندان دانست و افزایش اطلاعات دینی بانوان یزدی را در این زمینه خواستار شد.

به گزارش خبرنگار یزد بانو، مهدیه امینی در جمع بانوان یزدی در گفتمان دینی تأثیر قرآن در زندگی بزرگترین دلیل عدم آرامش مردم را غافل شدن از یاد خدا دانست و گفت: پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی ارامش را از زندگی مردم سلب کرده است.

وی با بیان این مطلب که یکی از مصادیق یاد خدا تلاوت قرآن است؛ با ذکر آیاتی از قرآن کریم در مورد ضرورت ازدواج یکی از مصادیق آرامش دهنده انسان را همسر دانست و افزود: قرآن فرموده خانه را محل آرامش و شب را زمان آرامش قرار داده ایم.

این کارشناس مسایل دینی و خانواده با ابراز تأسف از بالا رفتن سن ازدواج در جامعه تصریح کرد: معیارهای ازدواج عوض شده است و در شهر یزد که شهر دارالعباده است طلاق و بداخلاقی های اجتماعی رتبه بالایی دارد زیرا ازدواج ها براساس معیارهای دینی و اخلاقی صورت نگرفته است.

امینی خطاب به بانوان شرکت کننده در این گفتمان دینی گفت: سعی کنید از مشاوره های دینی که براساس دستورهای قرآنی است استفاده کنید.

وی فقر اطلاعات دینی و استفاده از روش های سنتی را یکی از مشکلات مادران امروز درارتباط با ازدواج فرزندان دانست و افزایش اطلاعات دینی بانوان یزدی را در این زمینه خواستار شد.

گفتمان دینی تأثیر قرآن در زندگی به همت کانون بانوان مسجد امام علی(ع) محله اسکان یزد در محل مؤسسه قرآنی معراج مؤمن این محله برگزار شد.

 

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری