Skip to Content


مبارزه دختران ووشو کار یزدی برای حضور در تیم ملی


اعزام تیم ووشو استان یزد به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که با حضور تیم هایی از سراسر کشور در نیمه بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی هیات ووشو استان یزد، تیم ووشو بانوان استان در دو بخش ساندا و تالو جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی راهی تهران، محل برگزاری مسابقات شدند.

بانوان استان که یک اردوی مشترک با تیم خوزستان برگزار کرده بودند با انگیزه بالا برای کسب مدالهای رنگارنگ وارد میدان های رقابت می شوند.

بر این اساس تیم استان را در بخش ساندا مریم سالارزایی،  الهه نیت خواه، نگار آزموده و مهسا آروین در رده سنی جوانان و فاطمه شبانزاده و مهرناز ضرغامی در رده سنی نوجوانان و همچنین در بخش تالو زینب دشت آبادی و فاطمه جعفری رده سنی نونهالان و مبینا جعفری و سارا پوراسماعیلی رده سنی نوجوانان تشکیل می دهند.

در این مسابقات که از 15 بهمن در تهران آغاز می شود سودابه جاوید مربی تیم تالو، لیلا بندانی مربی تیم ساندا و زینب معشوری بعنوان سرپرست، تیم استان را همراهی می کنند.

گفتنی است برای اولین بار بازیکنان یزدی در تیم های استان های دیگر حضور دارند که در ساندا زینب زارعی برای تیم کردستان، زینب رحیمی تیم بوهشهر و در تالو مطهره کاشی زاده برای تیم اراک به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری