Skip to Content

گفتگو/ مدیر کل دفتر مور زنان استان یزد

مردم در حماسه 9 دی به نخبگان درس بصیرت دادند


رییس کمیته بانوان ستاد بزرگداشت یوم الله حماسه 9 و 12 دی استان یزد گفت: اگر روزی مردم در حماسه 9 دی زودتر از نخبگان وارد عمل شدند و به آنان درس بصیرت دادند اکنون وظیفه نخبگان این است که با تبیین موضوع نگذارند این حماسه تاریخ معاصر به فراموشی سپرده شود.

مدیر کل امور زنان و خانواده استاندار و رییس کمیته بانوان ستاد بزرگداشت حماسه 9 و 12 دی در گفتگو با خبرنگار سایت زنان استان یزد با گرامیداشت این حماسه  تاریخی اظهار داشت:یکی از عوامل فتنه 88 این بود که نخبگان جامعه در برابر فتنه سکوت کردند و بی تفاوتی از خود نشان دادند.

عبدالحسین زاده بصیرت نخبگان جامعه را در مسایل سیاسی روز حایز اهمیت خواند و گفت:نیاز بود که ستاد بزرگداشت حماسه 9دی کمیته تخصصی نخبگان را نیز تشکیل دهد.

وی تصریح کرد:حماسه 9دی بساط فتنه را جمع کرد و یکی از پیامدهای آن تأثیری بود که بر عمق و جان مردم دوستدار انقلاب داشت و چشم بصیرت مردم را نسبت به ماهیت فتنه گران گشود و دست دشمنان انقلاب را در حمایت از جریان فتنه کوتاه کرد.

رییس کمیته بانوان ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی افزود: اگر روزی مردم در حماسه 9 دی زودتر از نخبگان وارد عمل شدند و به آنان درس بصیرت دادند اکنون وظیفه نخبگان این است که با تبیین عوامل شکلگیری حماسه 9 دی و تبیین فتنه 88 به عنوان جنگ نرم دشمنان،نگذارند که این حماسه تاریخ معاصر به فراموشی سپرده شود.

عبدالحسین زاده افزود: فتنه 88 ظلمی بود که به ملت ما شد و بیشتر از جانب دشمنان خارجی در درون نظام هدایت می شد.

وی یکی از عوامل مهم بیداری ملت در حماسه یوم الله 9 دی را حوادث عاشورای 88 عنوان کرد و گفت :وقتی عوامل فتنه گر در روز عاشورا به مردم سوگوار هتاکی کردند باعث شد مردم نسبت به جریان فتنه بیدارشوند و بعد از سخنرانی تاریخی رهبر معظم انقلاب سه روز بعد از 13محرم 88 یکی از حماسه های تاریخ معاصر ایران را رقم زدند.

عبدالحسین زاده درباره خاطرات خود  از 9دی 88 گفت:مردم  از عاشورای 88 دیگر سکوت را جایز ندیدند و با فراخوانی سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای راهپیمایی 9دی علیه فتنه گران از اولین ساعت روز مردم یزد به خیابانها آمدند و از عمق جان شعار "جانم فدای رهبر"و"ما همه سرباز توییم خامنه ای"سر دادند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری