Skip to Content


مشارکت یک میلیارد و 650 میلیونی مردم ابرکوه در جشن گلریزان


شب گذشته در همایش جشن گلریزان مبلغ یک میلیارد و 650 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خیّرین جهت آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد شهرستان جمع آوری شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، نهمین همایش جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد، با مشارکت و همراهی بی نظیر خیّرین و با حضور احمد بهمنی معاون قضایی رئیس کل دادگستری  استان یزد، در تالار ارم شهرستان برگزار شد.

در این همایش مبلغ یک میلیارد و 650 میلیون ریال کمک های  مردمی به صورت نقدی، غیر نقدی(یک قطعه زمین اهدایی اکبر ارزانی)، تعهد و چک توسط خیّرین نیکوکار جمع آوری شود.

لازم به ذکر است در ادامه مراسم، علی محمد دشتکیان دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه به مناسبت میلاد کریم آل طه، به زندانیان واجد شرایط 10 روز مرخصی اعطا کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد ضمن تقدیر از خیرین ابرکوهی که سال گذشته به همت آنان 9 زندانی آزاد شد، اظهار کرد: مردم ابرکوه یکی از بهترین های استان یزد در انجام امور خیر و خداپسندانه هستند؛ من نیز با افتخار خود را یک ابرکوهی می دانم و هر کجا که نام ابرکوه باشد، یکی از حامیان این شهر و مردمانش هستم.

بهمنی تصریح کرد: امسال در ابرکوه 6 زندانی جرائم مالی غیر عمد دارد که جهت آزادسازی آنان سه میلیارد و 870 میلیون ریال هزینه نیاز است که امید می رود با همت خیّرین و حمایت ستاد دیه استان، این مددجویان نیز به آغوش خانواده و جامعه بازگردند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری