Skip to Content

گفتگو/ مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان یزد خبر داد

معرفی زنان نخبه بسیجی یزد در قالب یک مستند از سیما


مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان استان یزد از پخش مستند بسیج جامعه زنان استان همراه با معرفی نخبگان بسیجی به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج از شبکه استانی خبر داد.

مهدیه راسخ در گفتگو با خبرنگار یزدبانو با تبریک هفه بزرگداشت بسیج مستضعفین به همه زنان بسیجی، عموم مردم و خانواده های معظم شهدا، اظهار داشت : اولین مستند بسیج جامعه زنان استان یزد که کار مشنرکی از سوی این جامعه و روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد است در اولین همایش بسیج و رسانه استان در مهرماه سال جاری رونمایی شد و در هفته بسیج از شبکه استانی تابان پخش می شود.


راسخ محتوای این مستند را معرفی فعالیت های بسیج زنان یزد در عرصه های بسیج سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و نخبگان زن بسیجی عنوان کرد.
وی گفت : از بین بانوان نخبه بسیجی چند نفر از جمله دکتر مژگان کریمی به عنوان متخصص زنان و زایمان، عالیه مهرابی شاعر برتر کشوری و استانی و چند تن از بانوان بسیجی از جمله فخرالسادات میرهدایی بانوی ایثارگر، سیما راغبیان بانوی فرهیخته، صولتی وکیل دادگستری به عنوان شاخص و نماینده از بین بانوان بسیجی پزشک، نویسنده، شاعر و...به معرفی فعالیت های خود می پردازند.
مدیر فرهنگی بسیج جامعهزنان استان یزد زمان پخش این مستند را یکشنبه ساعت 23:15، چهارشنبه پنجم آذر ساعت 15:30 و پنجشنبه 12:45 از طریق شبکه استانی یزد اعلام کرد.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری