Skip to Content

مدیر کمیته امداد شهرستان مهریز:

مهریزی‌ها کودکان نیازمند را از سوء تغذیه نجات می دهند


مدیر کمیته امداد مهریز از کمک های میلیونی مردم مهریز در کمک به ایتام در طرح اکرام و رفع سوء تغذیه کودکان خانواده های نیازمند تقدیر کرد.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، سیدمهدی حسینی مبارکه در نشست بررسی مسائل و مشکلات ایتام شهرستان مهریز اظهار داشت: هم‌اکنون 137 یتیم در شهر و مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: مردم فداکار و نوع‌دوست شهرستان مهریز می‌توانند به صورت داوطلبانه مسئولیت یک یا چند یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام تقبل و ماهانه حداقل 300 هزار ریال به حساب آنان واریز کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان مهریز بیان کرد: مردم نوع‌دوست این شهرستان همواره در زمینه انجام امور خیر پیشگام هستند و امیدواریم این مشارکت همچنان ادامه یابد.

حسینی‌مبارکه به برخی از فعالیت‌های این نهاد در شهرستان مهریز اشاره و تصریح کرد: در یک سال گذشته 74 واحد مسکونی با اعتبار افزون بر 3 میلیارد ریال مرمت شده است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح کاهش سوء تغذیه برای 185 نفر از کودکان زیر شش سال شهرستان و پرداخت ماهانه مبلغ 600 هزار ریال به هر کدام از آنان انجام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان مهریز تصریح کرد: هم‌اکنون 3 هزار و 216 خانوار مددجو با جمعیت 3 هزار و 76 نفر از کمک معیشت و سایر خدمات این اداره در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این مدت 446 نفر از دانش‌آموزان و 45 نفر از دانشجویان از خدمات فرهنگی، رفاهی، آموزشی و مشاوره‌ای کمیته امداد شهرستان مهریز استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری