Skip to Content

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه:

مهمترین فعالیت دشمنان،تغییرمحاسبات مسئولین و دستکاری افكار انقلابی ودینی مردم است/ نفوذ؛علت تمایل آمریکائی ها برای مذاکره با ایران


جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه خانواده‌های خود صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش یزدبانو، به نقل از یزد امــــروز، رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه فرمودند: خطابم به شما جوانان انقلابی و بچه‌های انقلاب این است که اهمیت کار خود را امروز بفهمید و بدانید. همانطور که در مباهله همه ایمان در مقابل همه کفر قرار گرفت امروز در نظام جمهوری اسلامی همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفته، همانطور که پیغمبر اکرم و معنویت و صفا و اقتدار معنوی او و خانواده‌اش توانست دشمن را از میدان خارج کند به فضل و حول و قوه الهی ملت ایران با اقتدار و معنویت خود دشمن را از میدان خارج خواهد کرد.

ایشان تاکید کردند: امروزفصل مهمی ازفعالیت‌های دشمنان این است كه محاسبات مسئولین را تغییروافكار انقلابی ودینی مردم رادستكاری كنند. آماج اصلی،جوانانند. جوان‌ها بایدخیلی بیدارباشند والحمدلله بیدارند. هم دانشگاه‌ها وهم نیروهای مسلح بیدار وپای كارند. بنده ازاین جهت هیچ نگرانی ندارم.

رهبر انقلاب تصریح کردند: اینکه با مذاکره با آمریکا مخالفیم علتی دارد؛ مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی یعنی نفوذ. می‌خواهند راه را باز کنند برای تحمیل،  در همین مذاکرات هسته ای، هرجا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند؛ الحمدلله طرف ایرانی حواسش جمع بوده اما یک جاهایی بالاخره یک فرصت‌هایی آنها پیدا کردند و یک حرکت مضر برای منافع ملی انجام دادند. مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بیشماری که دارد و منفعتی که اصلا ندارد‌. این فرق دارد با مذاکره با دولتی که نه چنان امکانات و نه چنان انگیزه‌ای دارد.

آیت الله خامنه ای افزودند: مشکل کنونی کشور به خاطر وجود آدم‌های بعضاً بی‌خیال و یا بعضاً سهل‌اندیشی است که این واقعیات را نمی‌فمهند. البته این افراد در مقابل انبوه عظیم جمعیت انقلابی، آگاه و بصیر کشور، معدود و در اقلیتند، اما فعالند، می‌نویسند، می‌گویند، تکرار می‌کنند و دشمن هم به اینها کمک می‌کند.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری