Skip to Content


نخستین کارگاه ملی "نگرش نوین هنر عکاسی" در یزد برگزار می‌شود


نخستین کارگاه ملی "نگرش نوین هنر عکاسی" با حضور عکاسان و هنرمندان تصویرسازی استان‌های مختلف کشور در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، نخستین کارگاه نگرش نوین هنر عکاسی از فردا (چهارشنبه) به مدت سه روز تا جمعه هفدهم آذرماه 96 ،در سالن همایش دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یزد برگزار می‌شود.

این کارگاه هنری، با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد، آموزشگاه سینمایی عکاسی فانوس سبز هنر و آموزشگاه عکاسی کادرینو برگزار می‌شود.

در کارگاه نگرش نوین هنر عکاسی، حدود 100 نفر از علاقه مندان و هنرجویان از رده سنی و استان‌های مختلف کشور، در کلاس‌های تئوری و عملی شرکت می‌کنند.

در این کارگاه، ارتباط اثری هنری با دانش خالق اثر توسط رضا دیده بان، مدرس، پژوهشگر و عضو هیئت موسس دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یک مشهد و مبانی تصویری در بصری کردن عکس و ذهنیت پردازی عکاس از فوتوژورنالیسم تا فاین ارت توسط محسن خیرخواه، مدرس دانشکده های هنر و معماری یزد و اصفهان تدریس می‌شود.

دبیر برگزاری این کارگاه سه روزه، سیدحسین سیدعلیزاده، فیلم ساز و برگزارکننده کارگاه،همایش و جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری