Skip to Content


نفرات برتر مسابقات ووشو بانوان استان یزد معرفی شدند


مسابقات ووشو انتخابی استان یزد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با معرفی نفرات برتر بخش ساندا و تالو به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدبانو؛ تعداد ٩٨ بانوی ووشوکار از شهرستان‌های یزد، ابرکوه و بهاباد در بخش‌های ساندا و تالو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی سالن شهید صدوقی(ره) اداره کل ورزش و جوانان برای حضور در تیم منتخب استان یزد با هم به رقابت پرداختند.

نایب رییس بانوان هیات ووشو استان یزد در مورد این مسابقات گفت: سطح این دوره از مسابقات نسبت به ادوار گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت و حضور بازیکنانی که پارسال موفق شده بودند در مسابقات کشور مدال کسب کنند، به کیفیت مسابقات کمک ویژه ای کرد.

زینب معشوری افزود: این بازیها به منظور تشکیل تیم منتخب استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و همچنین شناسایی استعدادهای برتر استان انجام شد و بزودی نفرات برتر در اردوی آماده سازی تیم استان حضور خواهند یافت.

وی ضمن قدردانی از کادر داوری این مسابقات گفت: برای بروزکردن اطلاعات داوران و بالابردن سطح کیفیت قضاوت آنان چندین دوره آموزشی برگزار کردیم و خوشبختانه داوری از سطح خوبی برخوردار بود و در کل قضاوت ها قابل قبول بود.

گفتنی است الهام نیکخواه مسئول برگزاری مسابقات، مهدیه دهقان، محبوبه شفیعی، سهیلا کهدویی، مریم لتیری کادر برگزاری مسابقات و زینب معشوری، بی بی سکینه کل العماد، الهه محمدعلیان، زهرا حوری زاده، مطهره نیک افروز، الهام نیک خواه، اکرم افضلی، فاطمه انتظاری،  سحر عطارها، سپیده عطارها و سمیه نادرپور کادر داوری این مسابقات را تشکیل داده بودند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری