Skip to Content


نمايش تئاتر كودك "گربه و پلنگ" جامعه معلولان مهريز در تهران/ دوبانوی یزذی در لیست اجرا


نمایش کودک "گربه و پلنگ" کاری از جامعه معلولان تپش مهریز با همکاری اداره بهزیستی و انجمن هنرهای نمایشی مهریز در تهران به روي صحنه مي‌رود

به گزارش یزدبانو به نقل از ايسنا – منطقه يزد، مرکز تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران از چهاردهم تا هيجدهم شهريورماه با نمايش "گربه و پلنگ" جامعه معلولان تپش مهريز پذيراي علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

این کار به عنوان اولین نمايش از طرح تئاتر فراگیر مورد توافق سازمان بهزیستی و کانون پرورش فکری كشور است كه به اجرا در مي‌آيد.

کارگردانی اين نمايش را "محمدحسن ابویی مهریزی" و نویسندگی آن را "حسن دولت آبادی" برعهده دارند.

اين نمايش در سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان کویر که در بهمن‌ماه پارسال در مشهد برگزار شد توانست رتبه‌ي دوم و سوم بازیگری در بخش جسمی حرکتی را به ترتيب توسط حسین زارعزاده و محمدجواد آخوندی، رتبه‌ي دوم بازیگری همراه را توسط ابوالفضل میروکیلی، رتبه‌ي دوم موسیقی را توسط علی طبا، رتبه دوم طراحی پوستر و بروشور را توسط فریبا فتحی و رتبه‌ي سوم طراحی لباس را توسط اصغر شکری، به خود اختصاص دهد.

از عوامل این نمایش جهت اجرا در تهران مي‌توان حامدآرامی، احسان زارعین، سعید شهریار، مسلم زارع بیدکی، حمیده حایری، افسانه زارع و سعید حجازی را نام برد.

گفتني است؛ "سیدمحمد رستگاری" فرماندار مهریز در همين راستا از تمرین این نمایش بازدید کرد و براي عوامل اين نمايش آرزوی توفیق كرد.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری