Skip to Content

معاون اجتماعي نيروي انتظامي يزد اعلام كرد

پليس يزد، سالم‎‎ترين پليس كشور شناخته شد


معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان يزد گفت: براساس آخرين ارزيابي‏‏هاي صورت گرفه از سوي ناجا، عملكرد نيروي انتظامي استان يزد در حوزه سلامت اداري در كشور حائز رتبه نخست شده است.

به گزارش یزدبانو به نقل از یزد رسا، معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان يزد گفت: براساس آخرين ارزيابي‏‏هاي صورت گرفه از سوي ناجا، عملكرد نيروي انتظامي استان يزد در حوزه سلامت اداري در كشور حائز رتبه نخست شده است.

 

به گزارش ايسنا، سرهنگ "كاظم كفاش‌‌پناه" امروز در نشست هم‌انديشي پبرامون برگزاري مناسب‎‎تر وي‍ژه برنامه‏‏هاي هفته ناجا در استان كه با حضور تني چند از اصحاب رسانه و نمايندگان برخي دستگاههاي اجرايي مرتبط در استان برگزار شد، با اشاره به شهرت يزد به دارالعباده بودن، توقعات مردم از پليس را در يزد خاص و متفاوت خواند و بر مشاركت مردم با نيروي انتظامي در ارتقاي امنيت در استان تاكيد كرد.

 

وي با تاكيد بر ارتقاي احساس امنيت در بين مردم، گفت: خوشبختانه براساس آخرين ارزيابي‏‏هاي صورت گرفه از سوي ناجا كه در بهمن‌ماه انجام گرفت، عملكرد نيروي انتظامي استان يزد در حوزه سلامت اداري در كشور حائز رتبه نخست شده است.

 

وي در بخش ديگري از سخنانش پيرامون موضوع اين جلسه با اشاره به نامگذاري يك هفته در سال به عنوان هفته ناجا،  اظهار كرد: هدف از نامگذاري يك هفته به عنوان ناجا تعيين يكسري سياست‏‏ها براي دنبال كردن انها در طول سال، ارائه خدمت مضاعف به مردم، برقراري ارتباط بهتر با مردم و دريافت مطالبات مردم از پليس با برگزاري جلسات علي رغم اين كه در طول سال نيز از طريق تلفن 197 دريافت مي‎‎شود و نيز نقد منصفانه عملكرد پليس ذكر كرد.

 

كفاش‎‎پناه با اشاره به تاثير فشارهاي اقتصادي روي بروز جرائم و آسيبهاي اجتماعي و نهايتاً اعمال فشاري مضاعف بر پليس، از همه سازمان‎‎ها و دستگاه‎‎ها خواست تا در اين زمينه كمك يار پليس باشند و تنها انتظار برخوردهاي انتظامي از پليس نداشته باشند.

 

وي ضمن اشاره به شعارهاي چند سال اخير هفته ناجا، تاكيد كرد: تلاش داريم تا نگرش مردم را از اقتدارگرايي پليس به سمت جامعه محوري و مردم محوري سوق دهيم و از اين طريق مشاركت بيشتر مردم با پليس را جلب كنيم.

 

وي از آمادگي نيروي انتظامي براي ارائه آموزش‎‎هاي همگاني در سطوح مختلف شهروندي در رابطه با آسيب‏‏هاي اجتماعي و تهديداتي كه افراد جامعه با آنها روبرو هستند، به صورت رايگان خبر داد.

 

معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان يزد همچنين از رسانه‏‏ها خواست تا همزمان با درخ اخبار مربوط به اين حوزهآ يكسري توصيه‏‏ها و آموزش‏‏ها را نيز براي آگاهي مردم براي پيشگيري و مقابله با حوادث و آسيب‏‏هاي اجتماعي انعكاس دهند.

 

گفتني است؛ در اين نشست هر كدام از حاضران به بيان ديدگاه‎‎ها و نظرات خود در رابطه با برگزاري بهتر برنامه‎‎هاي هفته ناجا در استان پرداختند. 


خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد
خبرنگار: 3
انتهاي پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری