Skip to Content

نایب رییس هیأت فوتبال استان یزد در گفتگو با یزدبانو

پیگیری مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور در یزد/زنان فوتبالیست یزدی چهارم شدند


نایب رییس هیأت فوتبال استان یزد گفت: در چهارمین روز مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور دو دیدار برگزار شد که در نتیجه فارسان چهارمحال شش بر دو سیرجان را شکست داد.

عاطفه ضیایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار یزدبانو، افزود: در مسابقه دیگر تیم فوتبال ساحلی یاران جوان بندرعباس سه بر دو بر تیم ویژن فارس غلبه کرد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب فارسان چهارمحال با کسب نه امتیاز از سه دیدار، حضور خود در لیگ برتر فصل آینده فوتبال ساحلی کشور قطعی نمود.

نایب رییس هیأت فوتبال استان یزد گفت: فارسان چهارمحال با انجام سه بازی و نه امتیاز در ردیف اول جدول قرار دارد و ياران جوان بندرعباس با شش امتیاز دوم ، ويژن فارس با پنج امتیاز سوم و هيات فوتبال يزد با سه امتیاز در ردیف چهارم جدول قرار دارند.

 ضیایی افزود: این مسابقات امروز با دیدارهای یزد و چهارمحال ، سیرجان و بندرعباس به پایان می رسد و تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص می شود.

وی اظهار داشت: مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور در یزد با حضور پنج تیم در قالب یک گروه و بصورت دوره ای در زمین محمود آباد در حال برگزاری است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری