Skip to Content

با نظارت کارشناسان دامپزشکی یزد انجام شد

کشتار بهداشتی 2 هزار و 800 دام در تاسوا و عاشورا در یزد


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: تعداد دو هزار و 793 راس لاشه دام قربانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در استان مورد بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی قرار گرفت.

به گزارش یزدبانو به نقل از  یزد رسا، دکتر "محمد رضا صادقپور" در این باره  اظهار کرد: بنا بر تمهیدات پیش بینی شده از سوی اداره کل دامپزشکی استان یزد در این ایام تعداد 26 اکیپ ثابت و سیار همزمان با فعالیت کشتارگاه‏‏های دام در سطح استان به ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی از تعداد دو هزار و 793 راس لاشه دام قربانی در ایام تاسوعا و عاشواری حسینی، تصریح کرد: در بازرسی‏‏های صورت گرفته تعداد 45 راس لاشه مورد اصلاح قرار گرفت و همچنین 194 مورد اندرونه خوراکی، ضبط یا اصلاح شد.

صادق‏‏پور ضمن تاکید بر کشتار دام در این ایام در کشتارگاه‎‎ها، نتیجه عملکرد نظارتی کارشناسان دامپزشکی استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را مثبت ارزیابی  و خاطر نشان کرد: در سایه زحمات پرسنل خدوم دامپزشکی و با همکاری مردم فهیم استان موفق شدیم، امنیت غذایی همشهریان را در این ایام به صورت مطلوبی تأمین کنیم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری