Skip to Content


کلاهبردار يك ميلياردي سايت هاي همسريابي در یزد دستگير شد


رييس پليس فتا استان يزد از دستگيري متهم كلاهبرداري يك ميلياردي در سايت هاي همسر يابي كه با بهانه ازدواج اقدام به سر كيسه كردن طعمه هاي خود مي كرد خبر داد.

به گزارش یزدبانو به نقل از یزدی نیوز،سرهنگ" حسين رضايي گفت: با اعلام شكايت خانمي 35 ساله و ليسانس، مبني بر آشنايي در يكي از سايت هاي همسريابي با فردي به نام محسن و جلب اعتماد وي به بهانه ازدواج ومتعاقب آن پرداخت مبلغ 350 ميليون ريال براي رفع مشكلات مالي محسن، شناسايي و دستگيري متهم اين پرونده در دستور كار كارآگاهان پليس فتا استان يزد قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران پليس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي متهم را به هويت م. ن 27 ساله، متاهل، شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش تعداد بسيار زيادي سيم كارت تلفن همراه كشف و ضبط كردند.

سرهنگ رضايي؛ با اعلام اين موضوع كه متهم در چندين سايت همسريابي به نام هاي مختلف محسن، محمد و ... عضويت داشته افزود: متهم با معرفي خود به عنوان پزشك، مهندس و تاجر، با مطرح نمودن اين موضوع كه همسرش فوت كرده و طرح وعده ازدواج و تحريك احساسات دختران، ضمن فريب آن ها نسبت به كلاهبرداري و اخذ مبالغ هنگفتي در حدود يك ميليارد ريال  اقدام  كرده است.

رييس پليس فتا استان يزد در پايان؛ از مراجعه  دهها نفر از شاكيان اين پرونده از استان هاي مختلف در رابطه با اين پرونده خبر داد و يادآور: با دستور مقام قضايي متهم تحويل زندان و اقدامات بيشتر در جهت شناسايي شاكيان احتمالي ادامه دارد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری