Skip to Content


کمیته قضایی انتظامی استان یزد تشکیل جلسه داد


رئیس کل دادگستری استان یزد در این جلسه گفت : در بررسی درخواست های زندانیان نهایت دقت صورت خواهد گرفت تا موافقت یا مخالفت با درخواست های زندانی در راستای تحقق هدف دستگاه قضا که همان اصلاح زندانی است صورت پذیرد.

به گزارش یزدبانو: " غلامحسین حیدری " از زندان به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود : حال که بر اساس یک جرم فردی به زندان محکوم شده است باید از آن به عنوان یک فرصت بهره گرفت تا با تغییر در نگرش و افعال از او یک انسان مفید برای خانواده اش و اجتماع ساخت .
وی تأکید کرد : البته فرد زندانی نیز  می تواند با این فکر و نظر که زندان یک فرصت است با استفاده از امکانات علمی و آموزشی زندان ، برای زندگی رو به تعالی خود پس از زندان برنامه ریزی نماید. 
این مقام قضایی ، تدوین یک معیار ثابت و واحد جهت سامان دهی درخواست های زندانیان را خواستار شد و بیان داشت : با تدوین معیار ، نحوه رسیدگی به درخواست ها تسریع و کیفیت کار افزایش خواهد یافت.
دادستان عمومی و انقلاب یزد نیز در این جلسه گفت : زندان های استان یزد نسبت به سایر نقاط کشور ، در خصوص مرخصی اعطایی به زندانیان از سوی کمیته قضایی انتظامی با غیبت کمتری مواجه است اما باید برای کاهش این مقدار غیبت زندانیان نیز برنامه ریزی صورت گیرد.
جمال قضاوتی افزود : باید با بررسی دقیق علل غیبت زندانیان ، در جهت کاهش آن گام برداشت.
شایان ذکر است در این جلسه درخواست های 73 نفر از زندانیان مطرح شد که با در خواست مرخصی 24 نفر موافقت و با درخواست مرخصی 44 نفر دیگر از زندانیان مخالفت شد.
در ضمن در خواست 5 نفر از زندانیان نیز مبنی بر حرفه آموزی ، اشتغال و زندان نیمه باز نیز مورد موافقت قرار گرفت.

منبع :روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری