Skip to Content


کودک 11 ماهه نیز مانع برگزاری اردوی جهادی نشد


آموزگاری که با در دست داشتن کودک 11 ماهه در کلاسهای اردوی جهادی حاضر شده و مشغول به تدریس نوجوانان روستای ویرو شده است.

به گزارش یزدبانو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ روستای «ویرو» یکی از روستاهایی کوهستانی است که در 30 کلیموتری شهرستان رامیان و جمعیت این روستا در فصل تابستان کمتر از 150 نفر میباشد. اردوی جهادی در این روستا چند روزی است که در حال برگزاری است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

سرکار خانم سمانه بیاری معاونت حوزه علمیه حجاب شهرستان رامیان در این اردوی جهادی به عنوان معلمی توانا در حال آموزش است.

وی در موقیتی مشغول آموزش است که علاوه بر داشتن یک فرزند 7ساله کودکی 11 ماهه نیز در آغوش دارد، کلاسهای این بانوی رشید از صبح آغاز شده و مدتی برای استراحت و نماز ظهر و بعد از ظهر مشغول به کلاسداری در دو نوبت دیگر میشود.

خانم بیاری در گفتگو با خبر نگار ما شدّت و علاقه خود را با این همه مشقت این گونه ابراز کرد: ما مبلّغ دین هستیم و هیچ گاه از شغل اصلی مان نباید فاصله بگیریم حتی در سخت ترین شرایط.

وی ادامه داد: هر جایی که نیاز به حضور مبلّغ دارد باید به صورت جهادی خودمان را آماده کنیم تا در این میادین با حضور سبزمان ادامه دهنده راه امام و شهداء باشیم، و هیچ مبلّغی نباید مشکلات و موانع ایجاد شده مانع فعالیتش بشود.

بیاری افزود: بنده به عنوان یک مبلّغ در این روستا ابتدای این اردوی جهادی آنقدر پسرم مزاحمت ایجاد کرده بود که حتی دیگران هم نگران وضعیتم شده بودند، ولی با این حال با وجود انگیزه و هدفی که داشته ام هیچگاه منصرف نشده و نمیشوم .

معاون حوزه علمیه حجاب رامیان افزودند: شور و شوقی که این بچه های روستا برای تحصیل علم و معرفت دارند مثال زدنی است، همین شور و علاقه باعث شده بود تا انگیزه بنده را دوچندان کند تا در این اردوی جهادی شرکت کنم، علاقمندی نوجوانان این روستا به قدری است که نیم ساعت قبل از برگزاری کلاس مربوطه به مدرسه می آیند و آماده آموزش میشوند.

بیاری در پایان تاکید کردند:کسانی که در راه تبلیغ دین اسلام گام برداشته اند باید همت خود را افزایش دهند تا بعد از شناسایی نقاط محروم روستاها گام برداشته و فقر فرهنگی و دانش این مناطق را تحت پوشش خود قرار داده و قدمی برای پیشرفت شهرشان بردارند.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری