Skip to Content

جام شهدای 17 شهریور؛

یزد میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور دختران است


بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور خردسالان دختر از صبح چهارشنبه (17 شهریورماه) به مدت دو روز و به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان یزد؛ بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر، یادواره شهدای 17 شهریو، با حضور 267 تکواندوکار در قالب 29 تیم از 28 استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان‌رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس،‌ قزوین، قم،‌ کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، ‌لرستان،‌ مازندران، مرکزی،‌ هرمزگان، همدان و یزد در محل ورزشگاه شاهدیه استان یزد به مدت دو روز برگزار می‌ شود.

رقابت‌های اوزان فرد (24-، 28-، 32-، 36- و 40- کیلوگرم) چهارشنبه (17 شهریورماه) و مبارزات اوزان زوج (26-، 30-، 34-، 38- و 40+ کیلوگرم) پنجشنبه (18 شهریورماه) پیگیری خواهد شد.

*نتایج سال گذشته

گفتنی است؛ در بیستمین دوره این رقابت‌ها خردسالان البرزی با کسب 5 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 91 امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زدند. نمایندگان تهران با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز و 55 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و هوگوپوشان گیلانی نیز با یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز و با کسب 51 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.
 

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری