فرش قرمز زنان ایرانی برای لوازم آرایش غربی/ خرید جنس ارزان به چه قیمتی؟!
به گزارش یزدبانو؛ به نقل از طنین یاس، امروزه سرازیر شدن تولید لوازمآرایشی به قیمتهای بسیار ارزان، در شکل، طرح و جنسهای مختلف نشان از یک برنامهریزی دقیق و اعمالنفوذ دشمن دارد، سرویسهای امنیتی و جاسوسی از هر وسیلهای برای نفوذ در کشورهای هدف و بهرهبرداری منافع خود از آنها را به کار میگیرند.
بر اساس سیاست دولتمردان آمریکا که دنبال کاهش جمعیت دنیا با روش کشتار خاموش یا بیوتروریستم هستند یعنی کشتار مردم از طریق مواد مصرفی، همچون غذا، دارو، موارد بهداشتی یا لوازمآرایشی است، صهیونست و آمریکا از عوامل اصلی معروف شدن 90 درصد برندهای لوازم آرایشی در دنیا هستند.
امروزه لوازمآرایشی از رایجترین ابزار جاسوسی و کشتار خاموش علیه نسلها است که متاسفانه کشور ما سومین کشور مصرف آن در غرب آسیا است وجوانان ما در سن و سال باروری از آن مصرف میکنند که به نوعی خود را در مسیر اهداف خائنانه دشمنان قرار میدهند.
در این خصوص با اکرم حسینی مجرد کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی و تنی چند از شهروندان تهرانی گفتوگویی داشتیم که با هم آن را میخوانیم:
ایران جزو کشورهای پرمصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است و بازار ایران هرتولیدکننده خارجی را برای حضور وسوسه میکند، این مساله چه آسیبهایی از نظر فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به کشور ما خواهد زد؟
استفاده از هر چیز وقتی از حد نیاز و عرف گذشت تبدیل به مصرف زندگی شده و آفتهای خود را به همراه دارد، که نخستین آفت آن فرهنگی است، درواقع شخص منطق مصرف و هدف از آن را گمکرده و بااراده دیگران مصرف میکند و بهنوعی دنبالرو مد تحمیلی میشود و این زمینه سوءاستفاده اقتصادی و مهمتر از آنسو استفاده سیاسی را برای طراحان و تصمیمگیرندگان اصلی فراهم میکند.
مصرف زندگی افراطی زنان و دختران در مسئله لوازمآرایش یک ضد فرهنگ و ایجاد زمینه نفوذ فرهنگی و سیاسی برای دشمنان ملت را فراهم کرده است، از همان ابتدا نقشه دشمن دور کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده و در این خصوص تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم را مقابل حاکمیت و قوانین حاکم بر کشور قرار دهد.
رعایت حجاب و عفاف برای زنان و مردان که یک حکم قطعی اسلام و قانون صریح اجتماعی در کشور است وسیلهای شده تا عدهای را در مقابل نظام قرار دهند و به سرکشی اجتماعی وادار کنند پیروی و تبعیت افراد سستعنصر و خودباخته نیز سبب سوءاستفاده دشمن از آنها شده و متأسفانه تا حدودی نیز در این امر موفق شدهاند.
فرهنگسازی و اطلاعرسانی رسانهها و هوشیار ساختن جوانان میتواند از نفوذ و خسارت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بکاهد.
دلایل استفاده بیش از اندازه زنان و دختران ایران اسلامی از لوازم آرایشی را چگونه ارزیابی میکنید؟
استفاده بیشازحد لوازمآرایشی بهوسیله زنان و دختران و حتی گاهی توسط آقایان اساساً دو دلیل عمده دارد که یکی از آنها علت درونی و شخصیتی و دیگری علت بیرونی و تحمیلی دارد.
آرایش به سبکهای امروزی که از حد معمول تمایل به زیبایی که در ذات همه انسانهاست گذشته و به سمت خودآرایی برای دیگران و خودنمایی رسیده است.
در دنیا آرایش برای زمانهای مختلف متفاوت است آرایش روز، شب یا بعدازظهر و حتی آرایش برای مکانهای مختلف نیز متفاوت است، آرایش مجلس مهمانی با عروسی متفاوت است، آرایش در محیط کار و فضای آموزشی ممنوع یا بسیار کمرنگ و ساده است.
همچنین آرایش افراد در سنین مختلف فرق میکند آرایش جوان با فرد مسن یا گویشهای مختلف با یکدیگر یکسان نیستند اما امروزه همه از پیر و جوان، سفید و سیاه، شب و روز، محیط کار و محیط دانشگاه، خیابان، پارک و فروشگاه یکسان و به یک سبک و مدل نقاشی شدهاند که گویا هیچ کس توجه به زیبایی شخصی و هارمونی چهره خود ندارد.
کسی که اینگونه آرایش میکند و بیاراده به دنبال مدلهای القایی و تحمیلی دیگران میرود نخستین ضعف شخصیتی او عدم اعتمادبهنفس است، چنین فردی خود را قبول ندارد و با آرایش به شکلی درمیآید که دیگران او را بپسندند و تحویل بگیرند به همین دلیل این بیارادگی در میان افراد باشخصیت و باسواد و دارای موقعیت مقبول اجتماعی دیده نمیشود یا کمتر دیده میشود.
استادان دانشگاه، پزشکان، نویسندگان و حتی هنرمندان مطرح از این نوع آرایشها نمیکنند، این ضعف روانی که متأسفانه اپیدمی شده و کسانی هم که این نوع خودآرائی و خودنمایی را هم قبول ندارند به نوعی خود را در یک مسابقه ناخواسته قرار میدهند تا عقب نمانند، درهرحال اینیک عامل مهم برای استفاده افراطی از لوازمآرایش است.
عامل دیگر شرکتها و تولیدکنندگان لوازم آرایش هستند که دائم از طریق رسانههای بینالمللی و شبکههای تجاری مشوق پیر و جوان و حتی نوجوانان برای مصرف هرچه بیشتر محصولات خود هستند، شبانهروز صدها هزاران شبکه فارسی و غیرفارسی همه مردم را به مصرف تشویق میکنند بهطوریکه فرصت انتخاب و تشخیص خوب و بد در خصوص این تبلیغات را از شخص میگیرند.
امروز لوازم آرایشی با کیفیت بسیار پایین و حتی گاها بیماریزا وارد کشور میشود که به نوعی در آن نفوذ اطلاعاتی از نظر بهداشت و سلامت ایرانیان هست اهداف پشتپرده این مساله چیست؟
میدانید که بیشترین مصرفکنندگان لوازمآرایشی زنان آسیایی هستند، قاره آسیا بیشترین جمعیت کره زمین را دارد بنابراین سرازیر شدن تولید لوازمآرایشی به قیمتهای بسیار ارزان، در شکل، طرح و جنسهای مختلف نشان از یک برنامهریزی دقیق و اعمالنفوذ در این کشورها و برای این ملتها است.
از طرفی سرویسهای امنیتی و جاسوسی از هر وسیلهای برای نفوذ در کشورهای هدف و بهرهبرداری منافع خود از آنها استفاده کرده و هرروز روش جدیدی اختراع میکنند، برای این کار از تولیدکنندگان مختلف، دارای اسمورسم و بهاصطلاح از برندهای برتر برای تولیدات قابل جاسوسی استفاده میکنند.
همه میدانند که بیش از 90 درصد برندهای معروف در لباس، کفش و لوازمآرایشی و حتی لوازم بهداشتی، دارو و مواد غذایی با حمایت و مشارکت و سرمایهگذاری همین سرویسهای امنیتی و متولیان آنها یعنی صهیونیستها و حاکمان آمریکایی است که علت معروف شدن برند آنها نیز همین حمایتها و تبلیغات رسانهای است.
ما تولیدات عالیتری در دنیاداریم اما به دلیل عدمحمایت و رسانهای نشدن هیچگاه به مرحله برند شدن نمیرسد.
امروز یکی از جاسوسیهای نوین و پیشرفته در دنیا جاسوسی از طریق مصرف مواد است که از طریق سرقت کدهای ژنتیکی و با به دست آوردن اطلاعات D.N.A ملتها تلاش دارد که آنها را بیمار نموده و با مقطوع نسل کردن آنها دست به کشتار خاموش بزند.
این عاملان کشتار خاموش در جهان که با اهداف جهانخواری و سلطه بر دنیا اقدام به حفظ نژاد خود بهعنوان نژاد برتر و حذف نژادهای مزاحم میکنند، یک اصل در دکترین امنیت ملی آمریکا این است که افزایش جمعیت کره زمین به نفع امنیت ملی آمریکا نیست پس باید از 7 میلیارد جمعیت جهان کاسته شود که بهترین راه آن کشتار خاموش و نه کشتار نظامی است.
یکی از روشهای کشتار خاموش بیوتروریستم است یعنی کشتار مردم از طریق مواد مصرفی، همچون غذا، دارو، موارد بهداشتی یا لوازمآرایشی است.
چندی پیش یکی از رسانههای فعال آمریکایی در انتشار گزارشهای تحقیقی به نام اینترسپت افشا کرد و از سرمایهگذاری سازمان سیا بر روی یک شرکت تولیدکننده لوازمآرایشی برای پیشبرد اهداف اطلاعاتی و استخراج D.N.A خبر داد.
ممکن است این سؤال پیش آید که این سرویسها چه استفادهای از سرقت D.N.A ملتها میکنند و سرقت ذخایر ژنتیکی برای آنها چه کاربردی دارد، متخصصین و متولیان امنیتی کشورها میگویند تکیهبر دادههای حاصل از بانکهای ژنتیکی ملتها اعمال بیوتروریستم بر این ملتهاست که آنها از طریق آفات گیاهی و باکتریها و ویروسهایی که بر آنها مؤثرتر است کشتار خاموش راه اندازند.
امروزه لوازمآرایشی از رایجترین ابزار جاسوسی و کشتار خاموش علیه نسلها است که متاسفانه کشور ما سومین کشور مصرف آن در غرب آسیا است و جوانان ما در سن و سال باروری از آن مصرف میکنند که به نوعی اهداف خائنانه دشمنان را شکل میدهند.
مدیر اجرایی شرکت skincntial میگوید عوامل سازمانیافته سیا قصد دارند D.N.A افراد را از روی پوست آنها کشف کنند زیرا بهترین و سادهترین راه تشخیص هویت و کشف D.N.A افراد است
در همین راستا سازمان C.I.A طی قراردادهایی که با تولیدکنندگان لوازمآرایشی دارد این مقاصد خود را پیاده میکند ازجمله همین شرکتها skineential seiences است که با تولید نوعی لوازم آرایشی توانسته در خدمت این هدف سازمان سیا و موردحمایت مالی شرکت inQ-Tel قرار گرفته و بازوی سرمایهگذاری و کارآفرینی سازمان سیا باشد و این جزئی اندک از پشت پرده دسیسهها از طریق لوازمآرایشی دنیا است.
بنا بر این گزارش گفتوگویی با زینب حسینیروش یکی از شهروندان تهرانی داشتیم که ایشان علت استفاده بیش از اندازه زنان و دختران ایرانی از لوازم آرایش را خودزشت پنداری عنوان کرده و گفتند: در جامعه با توجه به اینکه مردان به زیبایی چهره همسر خود بیش از هر چیز اهمیت میدهد وقتی دختری به سن بلوغ رسیده و خود را در معرض انتخاب میبیند تلاش میکند تا خود را نوعی زیبا جلوه دهد و در همین راستا به آرایش کردن روی میآورد.
اگر دختران ما به لحاظ مسائل اعتقادی قید و بندی در خود احساس نکنند این آرایش کردن را به جامعه و در کوچه و خیابان نیز در معرض دید نامحرمان قرار میدهند در حالیکه دستور صریح قرآن کریم است که زنان باید زیباییهای خود را در معرض دید نامحرمان قرار ندهند.
در ادامه فاطمه علوینژاد یکی دیگر از دختران جوان تهرانی که در دبیرستان مشغول به تحصیل است او میگوید: به نظر من بیشتر علت استفاده زیاد دختران و زنان ما از لوازم آرایش نگاه و الگوگیری از فیلمهای ماهوارهای یا مدلها در شبکه های اجتماعی است.
در ادامه فاطمه درباره بیماری زا بودن برخی لوازم آرایش اظهار بی اطلاعی کرده و میافزاید: باید صدا و سیما در این خصوص مردم را آگاه کند و جای تکرار صدباره فیلمهایی مانند جوموگ یا دونگی این مسائل را تکرار کنند تا مردم بدانند چه بلایی بر سر آنها میآید.
انتهای پیام/
ویژه زنان
- خانهای برای نفسکشیدن بدون ویروس و بیماری! (Opens New Window)
- برگزاری رزمایش الی بيت المقدس به مناسبت هفته بسیج در یزد (Opens New Window)
- آزادی مادر در بند با کمک فرزند شهیدِ یزدی (Opens New Window)
- نفرات برتر مسابقات اسکواش بانوان یزد معرفی شدند (Opens New Window)
- اقتداری اولین بانوی ایرانی فاتح جهان در اسکواش (Opens New Window)
- بیشاز ۵۰۰ زوج یزدی در انتظار وام ازدواج (Opens New Window)
- «زن دلخواه خدا» یا «زن مدنظر غرب» (Opens New Window)
- مطب پزشک متخلف زنان و زایمان در یزد پلمب شد (Opens New Window)
- قیمت پوشاک در یزد تغییری نداشته است (Opens New Window)
- حضور استاندار در منزل مدیرمسئول یزدبانو (Opens New Window)
- بهرهبرداری از ۲۹ واحد بهداشتی در یزد (Opens New Window)
- چرا بیمارستان ولیعصر بافق تکمیل نشده است؟ (Opens New Window)
- آزادی ۳ مادر زندانی یزدی با کمک جاماندگان اربعین حسینی (Opens New Window)
- لزوم یکسانسازی سرفصلهای طرح نماد با محوریت مجموعه بهزیستی (Opens New Window)
- تاثیر آب چغندر بر سلامت قلب زنان (Opens New Window)
- درمان فیبروم رحم به کمک طب سنتی (Opens New Window)
- رعایت حجاب در المپیک کار سختی نبود (Opens New Window)
- نقش زنان در کربلا کمتر از مردان نبود (Opens New Window)
- نخستین پیروزی تیم ملی زنان در لیگ ملتهای آسیای مرکزی (Opens New Window)
- نقش پدر در تغذیه کودک با شیر مادر (Opens New Window)
نکات خانه داری
- درمان فیبروم رحم به کمک طب سنتی (Opens New Window)
- افراد غیرمتخصص باعث تخریب طب سنتی هستند (Opens New Window)
- ۲۰ نکته خانهداری مدرن برای همه خانمها (Opens New Window)
- طرز تهیه مقلوبه پلو عربی مرغ و بادمجان خوشمزه و مجلسی (Opens New Window)
- آشپزی مدرن و سنتی روی یک سفره (Opens New Window)
- ترفندهای ساده ولی کاربردی در خانه داری (Opens New Window)
- طرز تهیه پلوی نخود فرنگی با مرغ ریش ریش شده (Opens New Window)
- ترفندهای جالب خانهداری که نمیدانستید!/ تصاویر (Opens New Window)
- جشنوارههای بومی نشاط اجتماعی جامعه را میافزاید (Opens New Window)
- نکات خانهداری مدرن برای همه خانمها (Opens New Window)
- طرز تهیه لقمههای گوشتی (Opens New Window)
- طرز تهیه کوکو پیازچه با سس مخصوص (Opens New Window)
- شولی؛ پیش غذای محبوب یزدی ها + تصاویر (Opens New Window)
- شستن ظرف ها بدون پیش بند این عوارض را به دنبال دارد (Opens New Window)
- مرغ همچنان در اوج (Opens New Window)
- دستور رئیس جمهور به دو وزارتخانه برای کنترل قیمت مرغ (Opens New Window)
- یارانه ۲.۵ میلیارد دلاری برای تولید گوشت مرغ کجا رفت؟ (Opens New Window)
- راهکارهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن در دوران کرونا (Opens New Window)
- فعالیت زیرزمینی آرایشگاه های زنانه یزد در اوج کرونا!/آرایشگاههای زنانه متخلف لغو مجوز دائم میشوند (Opens New Window)
- راههای محافطت از کودکان در برابر کووید۱۹ (Opens New Window)