ID : 38775245
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم خبر داد

خدمات دهی ناظران سلامت هلال احمر در شهرستان خاتم


نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: در طرح ملی ناظران سلامت به ٩٨۶ نفر خدمات ارائه شده است.

به گزارش طنین خاتم، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: طرح ناظران سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان از اول آذر ماه امسال برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان آغاز شد و تاکنون به ٩٨۶ نفر ارائه خدمات شده است.

نوید با اشاره به اینکه در طرح ملی ناظران سلامت به ١٢٧ مکان به همت داوطلبان و جوانان هلال‌احمر خدمات ارائه شده است، افزود: این طرح به صورت سراسری با حضور ١٧٢ نفر روز عضو فعال جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب ۴٢ تیم فعال انجام می‌شود.

وی گفت: تعداد ۴٢٠ نفر ساعت در این طرح به مردم خدمات ارائه می‌دهند تا شاهد کاهش زنجیره انتقال بیماری وپیشگیری از بیماری باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر با کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرایی شده است.

وی گفت: ارزیابی اماکن و اصناف، آموزش و فرهنگ سازی با ارائه توصیه‌های بهداشتی و ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و آسیب پذیر در مواجهه با کرونا و استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی از عمده اهداف و برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.