ID : 28293223

تجلیل از هنرمندان تئاتر شهرستان مهریز


طی مراسمی که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در باغ جهانی پهلوان پور برگزار شد از هنرمندان تئاتر شهرستان و عوامل نمایش «قصه پادشاه سرزمین قصه ها» تجلیل شد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز؛ در ابتدای این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ضمن تقدیر از  تلاش عوامل نمایش مذکور گفت: اجرای  موفقیت آمیز و در خور تحسین   نمایش" قصه پادشاه سرزمین قصه ها" در شهرستان مهریز   مدیون تلاش های صادقانه و بی وقفه ی عزیزانی چون شما هنرمندان بود که خوشبختانه با استقبال مردم روبه رو شد.

سید رضا آقایی ادامه داد: دلسوزی ، تلاش و کوشش شما هنرمندان شهرستان مهریز در ایجاد فضای شاد و سالم برای خانواده ها در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با مردم حقیقتاً قابل ستایش است و ما امیدواریم با برگزاری کارگاه های آموزشی هنر تئاتر شاهد رشد و موفقیت بیش از پیش این هنر فاخر در شهرستان باشیم.

در ادامه میروکیلی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه های انجمن به بیان برنامه های آتی انجمن و همچنین مشکلات راه هنرمندان تئاتر شهرستان پرداخت.

در پایان این مراسم از کلیه عوامل اجرایی نمایش مذکور با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین