Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرماندار تفت:

تفت به کانون اصیل ترویج فرهنگ عاشورای حسین(ع)تبدیل می شود


فرماندار تفت با صدور پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش یزدامــــروز به نقل از یزدرسا، فرماندار تفت در ابتدای این پیام با اشاره به حزن و اندوه عزاداران سرور و سالار شهیدان در ایام سوگواری محرم و صفر آورده است: فرهنگ عاشورای حسینی، فرهنگ رادمردی و آزادگی است و صحنه عاشورا، صحنه قد برافراشتن عالی ترین اخلاقها و معروفها در برابر پست ترین منکرات است.

«فرماندار تفت» با تاکید بر توجه به همه ابعاد عظیم حادثه عاشورا و شهادت اشرف مخلوقات عالم ادامه داده است: حضرت اباعبدا... الحسین(ع) خلاصه تاریخ سترگ ایثار و آزادگی است که فریاد رسای «هیهات من الذله»اش، احیاگر مسیر الهی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) است و شهادت مظلومانه خود و یاران بزرگوارش، چراغ هدایت گر انسانها در طول تاریخ خواهد بود. 

وی با اشاره به مجالس پرمحتوی و غنی عزاداری سرور و سالار شهیدان در جای جای شهرستان تفت، از آمادگی شهرستان برای استقبال از خیلی عظیم عاشقان و عزاداران حضرت ابا عبدا... الحسین(ع) برای شرکت در این مجالس و مناسبتها خبر داده و افزوده است: تفت به عنوان حسینیه ایران، با مردمانی حسینی و ولایتمدار همچون همیشه در ایام محرم و صفر به کانون اصیل ترویج فرهنگ عاشورای حسینی بدل خواهد شد.  

زارع در پایان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدا.. الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، ابراز امیدواری کرده است حضرت باریتعالی برگزاری این مجالس معنوی و مذهبی را برای همگان منشاء کسب معرفت به مضامین بلند و مفاهیم عمیق فرهنگ اصیل و ماندگار عاشورایی قرار دهد.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار