Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرماندار تفت:

ضریب اعتباری تفت افزایش یافت/دیدار فرماندار تفت با مسئولان تراز اول کشور


فرماندار تفت در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: در این یکسال و چندی که مسئولیت فرمانداری این شهرستان را بر عهده گرفتم با تمام مسئولان تراز اول کشور دیدار و پیگیر مشکلات تفت بوده ام.

به گزارش یزد امــــروز به نقل از یزد رسا ، جلسه شورای اداری شهرستان تفت همزمان با هفته دولت در روستای «شواز» شهرستان تفت برگزار شد.

فرماندار تفت در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای معرفی خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید دانست و گفت: هفته دولت فرصتی شد تا شورای اداری شهرستان را در یکی از روستاهای تفت برگزار کنیم.

استقبال گرم مردم روستای شواز ما را شگفت زده کرد

محمود زارع رشکوئیه افزود: حضور و استقبال گرم مردم روستای شواز ما را شگفت زده کرد و ما خرسندیم که توانستیم در یکی از روستاهای شهرستان حضور و از نزدیک در جریان مشکلات  مردم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: در هفته جاری با معاون وزیر ورزش و جوانان، معاون سازمان برنامه و بودجه و چند تن دیگر از مسئولان و رجال سیاسی کشور دیدار و مسائل و مشکلات مختلف شهرستان را به اطلاع آن ها رساندم.

با مسئولان تراز اول کشور دیدار داشتم/ هدف، فقط انتفاع مردم بوده

زارع با بیان اینکه هدف تمام این دیدارها فقط انتفاع مردم شهرستان تفت بوده است، اظهار داشت: در این یکسال و چندی که مسئولیت فرمانداری این شهرستان را بر عهده گرفتم با اکثر مسئولان تراز اول کشور دیدار و پیگیر مشکلات تفت بوده ام.

در تک تک روستاهای شهرستان حضور یافتم/ از نزدیک مشکلات مردم را لمس کردم

زارع در ادامه به ارائه گزارش عملکرد یک و نیم ساله خود پرداخت و اذعان داشت: در این مدت در تک تک روستاهای شهرستان حضور یافتم و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کردم.

ضریب اعتباری شهرستان را افزایش دادیم

وی تصریح کرد: با حمایت مسئولان استانی توانستیم ضریب اعتباری شهرستان را افزایش چشمگیری بدهیم و در قانون ماده 180 نیز به جهت دفاع عالی، اعتبارات شهرستان را در جایگاه خوبی قرار دادیم.

مسیر دسترسی مهم ترین مشکل روستای شواز

فرماندار تفت در ادامه به بررسی و تشریح مشکلات روستای شواز پرداخت و گفت: مهم ترین مشکل شواز مسیر دسترسی است که جاده آن به علت وجود معدن و تردد وسایل نقلیه سنگین دچار آسیب های فراوانی شده است.

زارع تصریح کرد: با پیگیری های لازم پروژه مرمت مسیر دسترسی نصرآّباد به شواز در دستور کار قرار گرفت، مناقصه و انتخاب پیمانکار آن انجام و ان شاءالله به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بخشدار مرکزی تفت نیز در ابتدای این نشست به ارائه وضعیت روستای «شواز»  و گزارش عملکرد بخشداری مرکزی پرداخت.

 گفتنی است جلسه شورای اداری شهرستان تفت همزمان با هفته دولت با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی در روستای «شواز» تفت برگزار شد و مسئولان شهرستان پس از جلسه شورای اداری در چهارمین یادواره شهدای روستای شواز شرکت کردند.روستای «شواز» تفت از توابع بخش مرکزی است و در 100 کیلومتری مرکز شهر تفت قرار داد






آخرین اخبار آخرین اخبار