Navigation Navigation

محتوا محتوا


خواب شوم استانداری یزد برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری!


علی رغم حمایت نماینده ولی فقیه در استان و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر یزد از فعالیت های مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، گویا استانداری خواب دیگری برای این سازمان دیده است.

به گزارش یزدامروز به نقل از عصرفرهنگ؛ روحانی در اولین کنفرانس خبری خود گفت:«من باكليد آمده ام نه با داس!» البته مدت زیادی نگذشت تا مردم در کنار وعده های دیگری مثل چرخیدن چرخ زندگی و سانتریفیوژها و رفع تحریم ها در همان روز اول توافق به صحت این ادعا هم ایمان بیاورند.
داس دولت تدبیر هم در یزد بسیار فعال بوده است. تغییر تمام مدیران رده بالای استان، عزل و نصب های سیاسی متعدد در دانشگاه یزد و تلاش برای تسلط بر تمام نهادها، سازمان ها و مطبوعات غیر دولتی از جمله فعالیت های تنگ نظرانه و جناحی دولتی ها در یزد است.
 یکی از سازمان هایی که تا کنون به دست یقه سفیدان، سفارش شده ها و هم حزبی های تنگ نظران نیفتاده و داس دولت به آن نرسیده است، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد است. سازمانی که اتفاقاً در این مدت سه سال فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی داشته و به همین خاطر بارها و بارها تحسین و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و همچنین قاطبه اعضای شورای اسلامی شهر را برانگیخته است.

 

حمایت آیت الله ناصری از مدیر عامل فعلی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد

 

اما گویا تنگ نظری مسئولین ارشد استان، شایسته سالاری به سبک دولت تدبیر، نقشی که این سازمان در جو عمومی استان به عهده دارد، امید بستن به بودجه قابل توجه این سازمان در این وضعیت بد اقتصادی و همچنین فرا رسیدن انتخابات و موسم تبلیغات موجب شده تا مسئولین با اعمال فشار در تلاش برای تغییر ریاست این سازمان باشند.
موضوع به قدری جدی شده که حتی گزینه دولت برای ریاست بر این سازمان هم مشخص شده، وی فردی است که به سیاست بازی مشهور بوده و چه در دوران حضورش در مخابرات و چه زمانی که به استانداری یزد اسباب کشی کرد دست از حمایتش از جریان فتنه به عنوان خط قرمز نظام برنداشت.
با این وجود باید با مراسمات فرهنگی، جشن های مذهبی، جلسات آموزشی و جنگ های شادی رایگان تا اطلاع ثانوی خداحافظی کرد و منتظر تبلیغ انتخاباتی برای افراطیون در سطح شهر یزد بود.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار