Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیر مجمع بسیج استان یزد عنوان کرد

مشروعیت بخشیدن به فسادهای اجتماعی دسیسه استکبار است/آثار و برکات 7گانه برنامه های بسیج در استان یزد


دبیر مجمع بسیج استان یزد با اشاره به اهمیت ارائه و اجرای طرحهای کاربردی در زمینه‌های اجتماعی، گفت: استکبار سعی در مشروعیت بخشیدن به فسادهای اجتماعی دارد.

به گزارش یزدامروز؛ سرهنگ غلامحسین دشتی در مجمع بسیج استان یزد فلسفه مرکز راهبردی بسیج را خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: هر ایده و تجربه‌ای اگر داوطلبانه و برای رضای خداوند در اختیار خدمت به مردم قرار گیرد، بسیاری از مشکلات جمعه رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به مادیات خیلی زود اتفاق می‌افتد و همین موضوع زمینه انحرافها را فراهم می‌کند، گفت: علما و اندیشمندان جامعه باید مدام این تهدیدات را به مردم متذکر شوند.

دبیر مجمع بسیج استان یزد با بیان این مطلب که امروز غرب هیچ چیزی ندارد که رو نکرده باشد و هرچه که داشته را در رسانه‌ها و موبایلها و شبکه‌های اجتماعی به کار بسته، گفت: این کار ماست که با تولید الگوی منطقی یک توسعه پایدار را رقم بزنیم و در برابر هجمه سنگین ضد فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

دشتی خاطرنشان کرد: در زمینه جمع‌آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل این اطلاعات و تبدیل آنها به راهکار و برنامه باید بیشتر و زودتر کار می‌کردیم و الان هم باید بیشتر کار کنیم.

وی ادامه داد: بسیج امروز مدیریت برنامه‌ها و هدایتگری فرهنگی و اجتماعی‌اش را به بسیجیان و قشر بسیج سپرده و این اقدام یک گام بلندی در حوزه اجرای طرحهای کارگروه‌ها است.

دبیر مجمع بسیج استان یزد خاطرنشان کرد: تقویت و ارتقای روحیه ولایت‌محوری در عمق جامعه، ایجاد روحیه استکبارستیزی به معنای واقعی، افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام، افزایش سطح معرفت دینی جمعه، ترویج سبک زندگی اسلامی و دینی  از آثار و برکات 7گانه بسیج است که درطرحها دیده شده است.

دشتی با بیان این مطلب که استکبار مانع معنویت و ادامه مردم هستند، گفت: امروز هر فسادی در جامعه دیده می‌شود به پشتیبانی استکبار در حال شکل‌گیری است و استکبار است که به آن مشروعیت بخشیده است.






آخرین اخبار آخرین اخبار