Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

مجمع نمایندگان استان یزد به دنبال استاندار یزدی بود/اکنون موظف هستیم از انتخاب دولت تدبیر پیروی کنیم


موسوی تاکید کرد: مجمع نمایندگان به خاطر لزوم شناخت مسائل یزد به دنبال استانداری اهل یزد بود اما از آنجایی که پیرو تدبیر و امید هستیم همراه شدیم و چون انتخاب استاندار جدید مورد تائید بود ما هم همراه شدیم تا این اتفاق انجام شود.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز 13 آبان خطاب به استاندار جدید یزد گفت: جناب آقای زمانی قمی دانش آموزان یزد امسال بیست و چهارمین سال اول شدن در کنکور را جشن گرفتند. استان یزد دارای نخبگان بزرگی است که همه عشق به وطن و یزد را دارند و اگر قابلیت آن وجود داشته باشد یزد را برای خدمت خود انتخاب می کنند. 

سید ابوالفضل موسوی بیوکی با تشکر از خدمات میرمحمدی خواستار استفاده از تجربیات وی شد و بیان داشت: آقای زمانی! از آنجا که یزد چهارمین استانی است که شما استاندار آن هستید این انتخاب را به فال نیک می گیریم، چون شما مورد تائید بزرگان استان یزد قرار گرفتید. در واقع آنچه مجمع را راضی نگه داشت این است که شما مورد تائید بزرگان یزد و مورد تائید و انتخاب وزارت کشور هستید و ما و بر اساس نتیجه انتخابات موظف هستیم از انتخاب دولت تدبیر و امید پیروی کنیم و در این راه پیرو شما هستیم. 

وی تاکید کرد: مجمع نمایندگان به خاطر لزوم شناخت مسائل یزد به دنبال استانداری اهل یزد بود اما از آنجایی که پیرو تدبیر و امید هستیم همراه شدیم و چون انتخاب استاندار جدید مورد تائید بود ما هم همراه شدیم تا این اتفاق انجام شود. 

وی با تشریح مشکلات استان یزد گفت: طبق بررسی های انجام شده در مجمع نمایندگان مشکل آب، اشتغال و تولید و اقتصاد، مسائل فرهنگی، امنیت از این جهت که ده درصد استان غیر بومی هستند، سلامت چون موجب جذب 40 هزار مهاجر شده همچنین ثبت جهانی شهر یزد اکنون در اولویت است. 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد روزها و سال های پیش رو پر از موفقیت، نشاط و شور برای استان یزد باشد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار