ID : 8660628

نمایندگان مجلس با بررسی خارج از نوبت لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موافقت کردند


نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس با بررسی خارج از نوبت لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با ۱۴۱ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

به گزارش یزدرسا به نقل از «نسیم»، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس با بررسی خارج از نوبت لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با 141 رأی موافق، 30 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 207 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.


رضا عبداللهی در تشریح دلایل خود برای بررسی سریع‌تر این لایحه گفت: قرار بود که برای رسیدگی به بودجه دیگر حکم ننویسیم و موارد تکراری را دولت در قالب لایحه ای به مجلس ارائه کند که این لایحه اخیراً به مجلس ارائه و در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفت.


نماینده مردم ماهنشان و انگوران در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه تصویب لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت باید تا قبل از زمان بررسی بودجه سال آینده کل کشور، انجام شود، افزود: رئیس مجلس در نشست مشترک مجلس و دولت هم بر اهمیت این لایحه تاکید کرد، از این‌رو با توجه به اینکه لایحه بودجه می‌بایست بر اساس آیین‌نامه داخلی تا 15 آذر تقدیم مجلس شود، ضرورت بررسی این لایحه مشخص است.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.