Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

اقتصاد بیمار کشور، خطری جدی برای دین است


امام‌جمعه بخش بهمن گفت : اگر اقتصاد بیمار کشور درمان نشود و ثروت فقط در دست عده ای بماند؛ دین به خطر می افتند و مکارم الاخلاق هم تنزل پیدا می‌کند.

 

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، در خطبه‌های نماز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران نظام، اظهار کرد : ارزش‌های بی اعتنایی به مال دنیا، اهتمام به خدمت به مردم، روحیه انقلابی و خدمتگزارانه افراد دهه شصت نباید به مرور زمان رنگ ببازد.

فلسفه حکومت اسلامی، برقرار عدالت و خدمتگذاری به مردم است
حجت‌الاسلام‌ علیزاده با اشاره به نامه امام علی (ع) به یکی از کارگزارانش، مبنی بر اینکه مسئولیت شکار نیست بلکه امانت است، گفت : فلسفه وجودی حکومت دینی و حاکمیّت اسلامی، برقراری عدالت و خدمتگزاری به مردم، به‌ویژه محرومان و پابرهنگان است، و هر چه مسئولیت بالاتر برود وظیفه خدمتگزاری سنگین تر و بیشتر می‌شود.

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه، بیان کرد : علت تهاجم‌های بی‌سابقه و حملات مکرر به جمهوری اسلامی، قدرت روز افزون آن است. امروز کشور ما در فضاهای مجازی و واقعی در حال جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی، با دنیا است.

مطالب فضاهای مسموم و دروغین مجازی را باور نکنید
علیزاده با تأکید بر اینکه مردم نباید مطالب فضاهای مسموم و دروغین را باور و حتی دنبال کنند، افزود : دشمنان در شبکه ها و فضاهای با درست کردن روحانی معمم دروغین، نظلام، رهبر و کشور را هدف قرار داده اند تا مردم را به نظام و انقلاب بدبین و ناامید کنند. آنها به هر قیمتی دنبال مهار ایران هستند.

خطیب جمعه بخش بهمن تصریح کرد : مهار قدرت موشکی و نظامی ایران از طریق تصویب قطعنامه ها و تشدید تحریم ها، تضعیف موقعیت و جایگاه رهبری نظام اسلامی از طریق شبهه افکنی، برهم زدن انسجام داخلی ایران با آشوب ها و اغتشاشات، مهار پیشرفت علمی و هسته ای ایران و مهار نفوذ منطقه ای ایران را از جمله برنامه های دشمن برای کنترل و مهار کشور عنوان کرد.

ادعای مضحک آمریکا در استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی
وی با اشاره به حمله شیمیایی و نظامی به دوما و پایگاه نظامی در سوریه، اذعان کرد: این حملات تنش زا در منطقه، موجب کشته شدن تعدادی زنان و کودکان بی گناه و شهادت چند نفر مستشاران نظامی ایران شد.

علیزاده ادامه داد : بعد از حمله شیمیایی؛ آمریکا و ایادی آنها ادعا کردند استفاده از سلاح های شیمیایی کار دولت سوریه بوده و دولت اسد را متهم کردند. آنها 7 سال است، سوریه را به استفاده از سلاح های شیمیایی متهم می‌کنند و هنوز نتوانستند این ادعای دروغین را ثابت کنند.

این مقام مسول عنوان کرد : پشت پرده این جنایت خود آمریکا قرار دارد و این کار را بهانه کرده است، تا بتواند به سوریه حمله نظامی‌کند. آمریکا بداند اگر این کار احمقانه را به هر دلیل و به هر بهانه ای (تهدید عربستان سعودی و دیگر کشورها) انجام دهد، اولین کسی که ضربه می خورد خود او است.

اقتصاد بیمار، خطری جدی برای دین است
وی ضمن تبریک عید بزرگ مبعث خاطر نشان کرد : برپایی عدالت اجتماعی كه برای بشر مسأله شده و تشنه آن است، کم کردن فاصله طبقاتی، برچیده شدن ظلم و بی عدالتی و تمام کردن مکارم الاخلاق، از اهداف بعثت و برانگیخته شدن پیامبران خصوصاً رسول اکرم (ص) است.

علیزاده تأکید کرد : لذا اگر فکری به حال اقتصاد کشور نکنند و این بیماری درمان نشود و ثروت فقط در دست عده ای بماند؛ دین به خطر می افتند و مکارم الاخلاق هم تنزل پیدا می‌کند. 

گرامیداشت روز ارتش
وی در پایان29 فروردين‏ماه روز ارتش جمهورى اسلامى ايران، را به تمام نیروهای آن تبریک عرض کرد و گفت : ارتش، سپاه و نيروى انتظامى در کنار یکدیگر، از قواى مهم و قدرتمند نظامى كشور هستند، که وظيفه پاسدارى از استقلال، تماميت ارضى و نظام جمهورى اسلامى را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد