Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


باد و سرما مهمان یزدی ها می‌شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: از روز سه‌شنبه هفته جاری با نفوذ زبانه‌های پرفشار، دمای هوای این استان به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

به گزارش سرو ابرکوه، سید عباس میرحسینی در گفتگو با فارس در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی استان یزد گفت: از روز یکشنبه هفته جاری استان یزد تحت تأثیر امواج ناپایدار جوی قرار می‌گیرد که نمود آن را می‌توانیم در افزایش ابر در آسمان استان و افزایش دمای هوای در روزهای یکشنبه و دوشنبه مشاهده کرد.

وی افزود: از روز سه‌شنبه بانفوذ زبانه‌های پرفشار به استان دمای هوا به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد به‌طوری‌که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری کاهش دمای شش تا هشت درجه‌ای دما را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در ساعات بعدازظهر دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری وزش نسبتاً شدید باد را در استان شاهد باشیم که این موضوع می‌تواند گردوخاک را مهمان مناطق مختلف استان کند.

میرحسینی تأکید کرد: صبح امروز گاریز و سبز دشت بافق با دمای کمینه دو درجه سردترین نقاط استان بودند و دمای هوای صبح امروز در یزد 17 درجه بود که در مقایسه با صبح روز گذشته یک درجه کاهش داشته است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد