Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر حوزه علیمه کوثر خبر داد

برپایی نمایشگاه نقاشی با 300 اثر ارسالی از سراسر استان یزد، در حوزه علمیه کوثر ابرکوه + عکس


مدیر حوزه علمیه کوثر ابرکوه گفت: مسابقه نقاشی "من و آفتاب" با 300 اثر ارسالی از سراسر استان یزد در حوزه علمیه کوثر ابرکوه برگزار شد و در پایان آثار ارسالی در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش سرو ابرکوه، لیلا حاتمی زاده مدیر حوزه علمیه کوثر ابرکوه ضمن اعلام این خبر گفت : حوزه علمیه خواهران کوثر ابرکوه در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و آشنایی دانش آموزان با ابعاد دقیق واقعه عاشورا و رشادت های شهدای کربلا، مسابقه نقاشی با عنوان "من و آفتاب" با محوریت ده شخصیت برجسته حماسه کربلا برای گروه سنی 4 تا 14 سال برگزار نمود.

وی افزود : تعداد آثار ارسالی حدود 300 اثر می باشد که از مدارس شهرابرکوه و روستاهای همجوار، مدارس شهر یزد، مهریز، اردکان، احمد آباد، آباده و شیراز به این حوزه ارسال گردیده است.

حاتمی زاده در ادامه ضمن تشکر از مدیران مدارسی که با حوزه همکاری نمودند عنوان کرد: همزمان با ایام سوگواری آخر ماه صفر در محل حوزه علمیه خواهران  آثاز دریافتی در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم خواهران قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر در پایان گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر است و در پایان پس از انتخاب برترین آثار همزمان با میلاد با سعادت و سراسر خیر و برکت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و امام جعفرصادق  علیه السلام طی مراسمی از این عزیزان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 4.333333333333333 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد