Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه خبر داد

بهره مندی تمامی روستاهای ابرکوه از نعمت گاز


فرماندار ابرکوه گفت: هم اکنون همه روستاها و مناطق شهری ابرکوه از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه، بابیان اینکه عملیات گاز رسانی به شهر ابرکوه از سال 1381 شروع شد اظهار کرد: هم اکنون به تمام مناطق این شهرستان شامل دو شهر ابرکوه و مهردشت و 35 روستاهای تابع این شهرستان گاز رسانی شده است.

 

وی تعداد انشعاب های واگذار شده را 18هزار و 110 انشعاب و تعداد مشترکین را 18هزار و 811مشترک اعلام کرد.

رسولی بابیان اینکه 508 کیلومتر شبکه گازرسانی دراین شهرستان انجام شده است خاطرنشان کرد: برای استفاده مردم و بخش صنعت از انرژی دراین شهرستان 12 هزارو 570 علمک نصب شده است.

نماینده عالی دولت در ابرکوه یادآورشد: با توجه به اهمیت گازرسانی به بخش صنایع و کشاورزی و همچنین پایداری و توسعه شبکه های شهرستان ابرکوه تاکنون 82 واحد صنعتی از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: بخاطرمنابع گازی دراین شهرستان ، تاکنون دو جایگاه سی ان جی گاز درابرکوه بهره برداری شده است .

محمد جواد آقایی بخشدار مرکزی ابرکوه، نیز از آغاز عملیات گاز رسانی به مناطق نعمت آباد و رضوانیه بخش مرکزی ابرکوه خبرداد و گفت: این طرح با 50 کیلومتر شبکه توزیع از نوع پلی اتیلن ، یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 5 هزار متر مکعب برساعت ، یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت دو هزار و500متر مکعب برساعت انجام می شود.

آقایی بابیان اینکه این طرح قابلیت 470 انشعاب را دارد افزود: برای اجرای این طرح گاز رسانی 20 میلیارد ریال بودجه از محل شرکت گاز استان یزد اختصاص داده شده است .

به گزارش ایرنا، این مسئول ادامه داد: ارتقاء این مناطق به روستا شدن در دست پیگیری است که امیدواریم با انجام تعداد روستاهای ابرکوه به 36 روستا افزایش یابد.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد