Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت/

تیری در تاریکی نشد، تیری در روشنایی بیاندازیم


ماهیت اسرائیلی، آمریکایی فتنه گران برای مردم بصیرمان روشن شده و تیر آنها در روشنایی افکار مردم به طریق اولی به هدف نخواهد نشست.

images.

.

سروابرکوه؛

چقدر تلخی فتنه 88 در ذائقه ها سنگین بود، که هنوز مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طعم زهرآگین آن را از خاطر نبرده اند، فتنه ای که از یک دروغ بی سرو ته و شعار غیرمستند به نام " تقلب " شروع شد و تا آشوب و اغتشاش داخلی و برادر کشی و توهین به امام امت و رقص دختران هرزه بر روی ماشین ها در روز عاشورا کشیده شد و مهار از دستِ مجریانِ خائنِ داخلیِ آنها خارج و هورای بلند کینه توزان خارجی را به همراه داشت.

هنوز یادمان نرفته تشنگان قدرت، چگونه نقشه ی طراحی شده دشمن خارجی را با الهام از ضرب المثل " تیری در تاریکی غبار فتنه" به مرحله اجرا رساندند و آن همه هزینه آبرویی و مادی را بر گرده ی نظام و مردم تحمیل کردند.

اگرچه با رهنمودهای مقتدایمان امام خامنه ای(حفظه الله) و بصیرت عاشورایی مردم فهیممان در 9 دی کبودی سیلی را بر چهره آنها و اربابان حقیرشان نقش زدیم و خیانت مدعیان حمایت از ایران بدون غزه و حزب الله لبنان را سرجایشان که نه، ته چاهی که کنده بودند، نشاندیم. اما امروز نیز همان افراد با سوء استفاده از رافت اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و نجابت مردم به دنبال دستِ پیش گرفتن هستند که بیش از این پس نیفتند؛ چرا که پس از این همه خیانت و آشوب و وطن فروشی، ژست طلبکارانه نیز گرفته اند و مدعی آنند که سران فتنه باید آزاد شوند و چقدر دلم برای این کلمه مظلوم "آزادی" می سوزد.

امام راحلمان فرمودند: هرگاه دشمن نقطه ای از اعمال و تفکرات شما را ستود، باید به عملکرد خود شک کرده و بدبین شوید. و اینک می بینیم تمام رسانه های سراسر نفاق و نیرنگ خارجی و کاسه لیسان داخلی اشان و نیز شبکه مفلوک و بی ریشهِ مذهبِ انگلیسیِ وهابیت( شبکه کلمه) نیز از سران فتنه حمایت کرده و خواستار آزادی آنها شده و این حمایت سیاه، حجتِ تمام شده را بر ما تمام تر می کند.

ولی این بار فرق می کند و ماهیت اسرائیلی، آمریکایی خائنانه آنها برای مردم بصیرمان روشن شده و تیرآنها در روشنایی افکار مردم به طریق اولی به هدف نخواهد نشست.

و خوب است که بعضی دولتمران نیز از این تفاله های متعفن "بیگانه دوست " به جای حمایت های احساسی- سیاسی، تبرّی بجویند و این به حق منزوی شدگان در افکار مردمی را رها کرده و مسیر امام و ملت همگام تر، شوند. و مسیر رو به جلوی ملت را هرچه سریعتر از قبل پیش ببرند و جامعه را دچار حواشی های کاذب سیاسی و نفسانی، نکنند.

و اولویت اصلی کشور، که بحث اقتصادی و معیشتی مردم است را طبق الگوی اقتصاد مقاومتی بدون تکیه محض بر دیپلماسی سیاسی خارجی و یا سیاه نمایی های خدمات گذشتگان دنبال کنند.

                             ایرانزاد

92/9/17




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد